صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک

میزی که برای خانه و اداره خود انتخاب می کنید؛ درست مانند مبلمان خانه شما باید کاربردی، محکم و راحت باشد. اما انتخاب میز به آن سادگی که فکر می کنید نیست. برای انتخاب میز باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد تا بتوان یک میز خوب و با کیفیت خریداری کرد. یکی از مدل های باکیفیت بازار، میز های کلاسیک هستند. ما در این مقاله به تمامی نکاتی که در خرید میز اداری کلاسیک باید به آن توجه کنید اشاره کرده ایم و در مورد آن توضیح داده ایم.

انواع متریال میز های اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک

  1. شیشه ای

میز های شیشه ای یکی از مدل های محبوب هستند که می توان از آن در خانه و همچنین دفتر کار استفاده کرد. میز های شیشه ای معمولا قاب فلزی یا چوبی دارند که به میز نمای بسیار خوبی می دهند و محل کار شما را بزرگ تر نشان می دهند.

  1. چوبی

میز های چوبی به عنوان یکی از قدیمی ترین مدل های میز هستند که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. میز اداری کلاسیک چوبی می تواند به دیزاین دفتر کار شما زیبایی و ظرافت ببخشد. علاوه بر این میز های چوبی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

  1. چوبی جامد

مدل های چوبی جامد نیز همانند مدل های چوبی هستند. اما فرقی که چوب های جامد دارند این است که از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار هستند و تعمیر آن ها نیز بسیار ساده تر است.

  1. فلزی

در حال حاضر زیبا ترین و ساده ترین مدل های میز، از جنس فلز هستند. میز های فلزی از ورقه های فولادی ساخته می شوند. از ویژگی های میز فلزی می توان به انعطاف پذیری بسیار خوب و مقاومت بسیار بالا در برابر خراش و آسیب اشاره کرد.

مدل های مختلف میز کلاسیک

میز اداری کلاسیک

  1. میز L شکل

یکی از مدل های میز اداری کلاسیک، میز L شکل است. این مدل ها بیشتر زمانی استفاده می شوند که میز باید در گوشه اتاق قرار داده شود. یکی از ویژگی های خوب این میز ها این است که جای بسیار زیادی دارند و می توانید به راحتی تمام وسایل اداری خود را روی آن ها قرار دهید.

  1. میز U شکل

اگر قصد دارید که برای یک مکان کوچک میز اداری کلاسیک خریداری کنید؛ بهتر است که به دنبال مدل های U شکل باشید. این میز نه تنها فضای بسیار کمتری نسبت به دیگر میز ها اشغال می کند؛ بلکه فضای کافی نیز برای قرار دادن وسایل بر روی خود دارد.

  1. میز های مستطیلی

مدل های مستطیلی را می توان رایج ترین نوع میز اداری دانست. این میز ها را در هر فضایی می توان استفاده کرد. می توان آن را در مرکز اتاق گذاشت و یا این که از آن در گوشه های اتاق استفاده کرد.

راهنمای خرید میز اداری

راهنمای خرید میز اداری

برای این که بتوانید یک میز خوب برای اداره خود خریداری کنید؛ باید به نکات زیادی توجه کنید. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در مورد یک میز اداری کلاسیک خوب بدانید؛ این است که میز های اداری بزرگ و محکم هستند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند. علاوه بر آن میز های ادرای جای زیادی برای قرار دادن وسایل اداری بر روی خود دارند و می توان بدون نگرانی از شلوغ شدن میز تمامی وسایل خود را بر روی آن قرار داد.

همچنین باید گفت که میز های اداری جای مخصوصی برای قرار دادن وسایل روشنایی از جمله چراغ مطالعه دارند. ویژگی دیگر میز های اداری این است که آن ها دارای زیر پایی های مخصوصی هستند که شما می توانید پای خود را بر روی آن بگذارید.

کدام میز اداری برای شما بهتر است؟

میز اداری کلاسیک

در بین مدل های بسیار زیاد میز اداری کلاسیک، انتخاب یک مدل مناسب کاری سخت و دشوار است. اگر به دنبال میز هایی مدیریتی هستید؛ بیشتر باید به دنبال مدل هایی بروید که بر روی طراحی تمرکز دارند و زیبا هستند. البته توجه داشته باشید که این دسته از میز ها بیشتر جنبه تزئینی دارند تا کاربردی و به همین خاطر بهتر است فقط زمانی آن ها را انتخاب کنید که به دنبال زیبایی هستید و استفاده زیادی از میز ندارید.

اما اگر می خواهید که میز اداری کلاسیک شما فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد؛ می توانید از میز های L شکل استفاده کنید. این میز ها فضای بسیار زیادی دارند و از نظر طراحی نیز بسیار متنوع هستند و می توانید به سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی در انتخاب میز

ویژگی های کلیدی در انتخاب میز

  1. طراحی کاربردی

میزی که خریداری می کنید؛ باید طراحی کاربردی داشته باشد. نکات مهمی که باید در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید شامل طول و عرض میز، میزان راحتی میز، جای پای مناسب، کشو های باکیفیت، دوام میز و از همه مهم تر احساس شما نسبت به میز است.

  1. زیبایی

یک ویژگی مهم که میز اداری کلاسیک باید داشته باشد؛ زیبایی است. قطعا میزی که زیبا باشد هم برای شما و هم برای دیگران جذاب خواهد بود و به زیباتر شدن دکور داخلی محل کار شما نیز کمک می کند.

  1. سلیقه

میزی که انتخاب می کنید؛ نشان دهنده سلیقه شما است و به نوعی شخصیت شما را به دیگران نشان می دهد. به همین خاطر میزی را انتخاب کنید که به سلیقه شما نزدیک باشد.

برای انتخاب به چه چیز هایی دقت کنیم؟

برای انتخاب به چه چیز هایی دقت کنیم؟

  1. اندازه

میزی که انتخاب می کنید باید ارتفاع و اندازه مناسبی داشته باشد. زیرا اندازه میز تاثیر بسیار زیادی بر روی راحتی خواهد گذاشت. می توانید برای انتخاب اندازه مناسب از تولید کننده کمک بگیرید.

  1. شخصی سازی

قبل از انتخاب میز، سعی کنید آن را شخصی سازی کنید. یعنی از سازنده بخواهید تغییراتی در آن با توجه به سلیقه شما ایجاد کند.

  1. ارزش خرید

ارزش خرید یعنی نسبت به پولی که می دهید؛ کیفیت و کارایی مناسبی را دریافت کنید. همیشه میزی را انتخاب کنید که نسبت به قیمت خود، بیشترین امکانات را در اختیار شما بگذارد.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد میز اداری کلاسیک صحبت کردیم. در ابتدا به متریال های میز که معمولا از چوب، فلز و شیشه هستند اشاره کردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم. سپس در مورد مدل های مختلف و نحوه انتخاب بین آن ها صحبت کردیم. متوجه شدیم که میز های با طراحی U شکل برای اتاق های کوچک و میز های با طراحی L شکل برای استفاده در گوشه های اتاق مناسب هستند. در ادامه نیز در مورد ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید میز باید به آن ها توجه کنید اشاره کردیم که این موارد شامل اندازه میز، ارزش خرید آن، زیبایی و طراحی آن می شود.