صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

نحوه انتخاب میز مدیریتی مناسب

انتخاب میز مدیریتی مناسب

یکی از مهم ترین بخش های اتاق مدیر، میز مدیریتی آن است همیشه باید در انتخاب میز مدیریتی دقت داشت تا بتوان گزینه مناسبی را پیدا کرد. میز های اداری باید با طراحی اتاق مدیر همخوانی داشته باشد زیرا طراحی دفتر شما باید حس مدیر بودن شما را به تمامی کارکنان نشان بدهد و نقش شما را به عنوان یک رهبر تثبیت کند. همه ی افراد در انتخابی که می کنند آزاد هستند و می توانند طبق سلیقه خود جلو بروند. ولی باید بدانید که چندین نکته در انتخاب میز مدیریتی مناسب وجود دارد. ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که وجود دارد توضیح داده ایم.

اهمیت میز مدیریتی مناسب و کارآمد

اهمیت میز مدیریتی مناسب و کارآمد

یکی از قسمت های حیاتی و بسیار مهم در طراحی شرکت، طراحی دفتر مدیر است. زیرا طراحی و ظاهر دفتر شما نشان دهنده شخصیت و استراتژی کاری شما است که باعث می شود با توجه به طراحی دفتر شما پرسنل چیز های زیادی در مورد شما متوجه شوند. یکی از وسیله های بسیار مهمی که باید با توجه به طرح دفتر انتخاب شود، میز های مدیریتی است. در انتخاب میز مدیریتی مناسب نکات بسیار زیادی وجود دارد میز و طراحی اتاق شما یک تصور ذهنی در افراد ایجاد می کند و این که تصور ذهنی افراد از شما مثبت باشد یا منفی، بستگی به طراحی دفتر شما دارد.

همچنین یکی دیگر از نکات مهم در مورد میز مدیریتی این است که باید میز را با توجه به تصویری که می خواهید از کسب و کار خود در ذهن مردم ایجاد کنید، انتخاب کنید. همچنین بسیار مهم است که میز انتخابی شما با طراحی دفتر هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر از مبلمان اسکاندیناوی استفاده می کنید، کل طراحی دفتر نیز باید به همان شکل باشد.

نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی مناسب

نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی مناسب

در ادامه چند نکته مهم در رابطه با انتخاب میز مدیریتی مناسب برای شما شرح داده ایم :

  1. بودجه

اولین و مهم ترین چیزی که در انتخاب میز مدیریتی مناسب اهمیت دارد، میزان بودجه ای است که دارید. اگر مدتی برای خرید میز مناسب جست و جو کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که میز های اداری مدل ها و قیمت های بسیار مختلفی دارند. اولین و مهم ترین نکته ای که در خرید میز وجود دارد این است که از خرید مدل های بسیار ارزان قیمت خودداری کنید. این میز ها از کیفیت ساخت خوبی برخوردار نیستند و خیلی زود خراب خواهند شد.

اما به این معنی هم نیست که برای انتخاب میز مدیریتی مناسب حتما باید مدل های بسیار گران قیمت را خریداری کنید. میز های مدیریتی بسیار زیادی که با چوب جامد ساخته شده اند و قیمتی مقرون به صرفه دارند در بازار وجود دارند. این میز ها مدل های بسیار مختلفی نیز دارند و می توانند برای تمامی سلیقه ها پاسخگو باشند. همیشه سعی کنید بهترین های رده قیمتی که در نظر دارید را پیدا کنید و از بین آن ها بهترین مدل را انتخاب کنید.

  1. دکور دفتر

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، یکی از مهم ترین عواملی که باید در انتخاب میز مدیریتی مناسب به آن دقت کرد، دکور دفتر شما است. میزی که می خرید باید با دکور دفتر شما هماهنگ باشد و اگر مبل در دفتر خود دارید، بسیار مهم است که با هم هماهنگ باشند. میز شما باید مکمل دکور اتاق باشد و آن را شیک تر نشان دهد.

  1. فضای ذخیره سازی میز

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب میز مدیریتی مناسب، فضای ذخیره سازی آن است. میزی که از لحاظ بصری جذاب باشد ولی فضای کافی برای گذاشتن وسایل نداشته باشد، چندان کاربردی ندارد زیرا بعد از خرید آن متوجه خواهید شد که جایی برای گذاشتن فایل ها و اسناد خود ندارید و مجبور خواهید شد آن ها را به صورت به هم ریخته در کنار هم قرار دهید.

در همین حال میزی که کشو های زیادی دارد نیز زیاد زیبا به نظر نمی رسد و می تواند شما را مدیری بی نظم نشان دهد. به همین خاطر بسیار مهم است که اعتدال را رعایت کنید. قبل از انتخاب خود خوب دقت کنید که به چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارید و بر اساس آن میز خود را انتخاب کنید تا بعد از خرید از انتخاب خود پشمان نشوید.

  1. اندازه

نکته بسیار مهم بعدی در انتخاب میز مدیریتی مناسب، اندازه میز است. میزی که نمی تواند همزمان هم وسایل و بقیه اسناد شما را در خود جای دهد را نخرید. میزی را انتخاب کنید که بیشترین فضا را برای کار به شما بدهد تا در هنگام کار کردن حس خوبی داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قبل از خرید بپرسید به میز چه اندازه ای نیاز دارید.

البته دقت داشته باشید که خرید میز های بسیار بزرگ نیز می تواند انتخاب اشتباهی باشد زیرا در انتخاب میز مدیریتی مناسب باید بدانید که میز های بسیار بزرگ باعث می شود که فضای بسیار زیادی از اتاق مدیریت شما گرفته شود و دیگر جای کافی برای قرار دادن مبلمان و صندلی برای میهمانان نداشته باشید. به همین خاطر، مدیریت اندازه میز و فضای اتاق مدیریت یکی از نکات بسیار مهمی است که در انتخاب میز باید به آن دقت کنید به طور مثال اگر دفتر کار شما کوچک است و فضای کافی برای میز های بزرگ ندارید ولی جای کافی برای اسناد و مدارک خود می خواهید، می توانید میز کوچک را همراه با کتابخانه و شلف اداری خریداری کنید.

  1. امکانات مختلف

قطعا پس از خرید میز، باید وسایل کاری بسیار مختلفی را روی آن قرار دهید. به همین دلیل بسیار مهم است تا میزی که می خرید جای مخصوصی برای این وسایل داشته باشد. برای مثال برخی از افراد دوست دارند که میز آن ها فضای مخصوصی برای قرار دادن کیبورد رایانه داشته باشد.

به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از انتخاب میز تمامی نیاز ها و امکانات مختلفی که از میز انتظار دارید را فهرست کرده باشید و به ذهن سپرده باشید زیرا در هنگام خرید میز باید آن ها را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها میز را خریداری کنید.

امکانات مختلف

جمع بندی

در این مقاله در مورد انتخاب میز مدیریتی مناسب صحبت کردیم. در ابتدا در مورد اهمیت بسیار زیاد میز مدیریتی توضیح دادیم و بعد از آن به نکات مهمی که باید در هنگام خرید میز مدیریتی به آن دقت کنید را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.