صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

صفر تا صد دکور داخلی تجاری

دکور داخلی تجاری

دکوراسیون فضایی که در آن حضور دارید، تاثیر مستقیم بر روی عملکرد و حس و حالتان دارد. مخصوصا دکور داخلی تجاری که برای محل کار شما در نظر گرفته می شود، لازم است بسیار شیک و مینیمال باشد؛ زیرا هنگامی که قرارداد کاری مهمی را امضا می کنید، دکور داخلی محل کارتان اولین معرف کسب و کار شما خواهد بود که تاثیر اولیه را بر روی مشتری می گذارد.

تصور کنید که در محیطی شلوغ که با رنگ های گرفته و نامنظم دکور شده است، در حال کار کردن هستید، آیا دوام آوردن در آن محیط برای ۸ ساعت یا گاهی اوقات بیشتر، امکان پذیر است؟ خیر چنین نیست. توجه به دکور داخلی تجاری علاوه بر معرفی برند شما، تاثیر باور نکردنی ای بر روی کارکنانتان خواهند داشت و در نهایت به بالا رفتن بهره وری شما ختم خواهد شد.

دکور داخلی تجاری به چه معناست؟

دکور داخلی تجاری

همان طور که از نام دکور داخلی تجاری مشخص است، این دکور به فضای داخلی مکان های تجاری مانند دفاتر کاری، فروشگاه های خرده فروشی در سراسر شهر، رستوران ها، لابی ها اشاره دارد. به طور کلی می توان گفت که تمامی فضا های عمومی تحت این عنوان قرار می گیرند. دکور داخلی تجاری ابتدا با یک برنامه ریزی دقیق و مشورت با یک معمار کاربلد آغاز خواهد شد تا ساختاری زیبا و منحصر به فرد برای مکان مورد نظر تعیین کند. در ادامه شما با طراحان حرفه ای کار خواهید کرد تا فضای آماده شده را به بهترین نحو دکور کنند و مبلمان، میز و غیره را برای تکمیل کردن مکان به آن قسمت بیفزایند.

هدف از هزینه کردن برای دکور داخلی تجاری چیست؟

دلایل و اهداف مختلفی وجود دارد که سبب هزینه کردن برای دکور داخلی تجاری می شود. به عنوان مثال فروشگاه هایی که به دکور خود اهمیت می دهند، مشتریان بسیاری جذب می کنند و حتی باعث می شوند که خریدار زمان بیشتری را آن جا سپری کند و در نهایت بیشتتر خرید کند. همچنین برخی از شرکت ها از یک دکور داخلی تجاری خاص برای نشان دادن اهداف شرکت خود استفاده می کنند. با این وجود آن ها یک برند شخصی می سازند و نحوه کار خود را در دکوراسیون خود نشان خواهند داد تا در نهایت به جذب مشتری بیشتری ختم شود.

وظایف یک طراح دکوراسیون داخلی چیست؟

دکور داخلی تجاری

هنگامی که تصمیم به تغییر دکور تجاری خود می گیرید، لازم است با یک طراح کار کشته مشورت کنید. وظیفه آن فرد در ابتدا درک نیاز های شما و قبول کردن بودجه در دسترستان است. آن فرد وظیفه دارد در ابتدای کار یک طرح حدودی از نتیجه نهایی در اختیار شما بگذارد که برخی با استفاده از برنامه های کامپیوتری این کار را انجام خواهند داد و مشتری را از دکوراسیون نهایی با خبر می کنند و در صورت وجود هر مشکلی، آن را تغییر خواهند داد.

انواع دکور داخلی تجاری

از آن جایی که دنیای دکور داخلی تجاری بسیار گسترده است، انواع طرح ها را با خلاقیت های بسیار زیاد می توانید پیدا کنید. در ادامه قصد داریم برخی از آن ها را در اختیارتان قرار دهیم.

1) دکوراسیون داخلی شرکت ها

دکوراسیون داخلی شرکت ها

اغلب شرکت ها دلیلی برای هزینه کردن بر روی دکور داخلی تجاری ندارند؛ زیرا هدف اصلی از این کار را نمی دانند. از آن جایی که هدف نهایی تمام آن ها موفقیت در کارشان و سود دهی بالا است، داشتن یک دکور تجاری زیبا می تواند آن ها را روز به روز به هدفشان نزدیک تر کند. همچنین لازم به ذکر است که منظور از دکوراسیون داخلی شرکت، تنها کار بر روی زیبایی آن نیست؛ بلکه هدف اصلی ما تامین راحتی و آرگونومی لازم برای کارکنان و مشتریان عزیز است تا از کار کردن در آن فضا نهایت لذت را ببرند.

2) دکوراسیون داخلی پزشکی

این مدل از دکور داخلی تجاری مناسب هر مرکزی که وظیفه ارائه مراقبت های پزشکی را بر عهده دارد، است. به عنوان مثال، بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها و حتی داروخانه ها نیز می توانند از این مدل، نهایت بهره را ببرند. هدف اصلی ما برقراری آرامش و احساس امنیت برای بیماران، پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان مرکز بهداشت است؛ زیرا این مکان ها اغلب شامل افرادی می شوند که اضطراب بالایی دارند و در کنترل کردن آن ناتوان هستند. با یک دکور داخلی تجاری زیبا می توانید به کنترل کردن استرس آن ها کمک کنید.

3) دکوراسیون داخلی صنعتی

این مدل اغلب مناسب فضا هایی است که برای تولیدات ابزار های خاص تشکیل شده اند. طراح اغلب در این مکان ها شاهد ماشین آلات سنگین صنعتی، خط مونتاژ حرفه ای، محفظه های ذخیره سازی مجزا و غیره است که با توجه به تجربه خود لازم است آن ها را در بهترین مکان ها قرار دهد تا علاوه بر زیبایی، به کارآیی آن ها نیز کمک کند.

ایده های محبوب برای طراحی دکور داخلی تجاری

ایده های محبوب برای طراحی

چه قصد تعویض و بازسازی دکور داخلی تجاری خود را دارید و چه قصد دارید آن را از نو بسازید و بعد کار خود را آغاز کنید، توجه به برخی از نکاتی که به صورت جهانی مورد پسند بسیاری از طراحان داخلی تجاری قرار گرفته اند، می تواند برایتان مفید واقع شود.

1) استفاده از شیشه: شیشه یکی از پر کاربرد ترین متریال های استفاده شده در فضا های تجاری است؛ زیرا علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه است و به کنترل هزینه هایتان نیز کمک خواهد کرد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید فضا های داخلی را تقسیم کنید و باز هم احساس دلپذیری داشته باشید. میز اداری شیشه ای نیز ظاهری بسیار زیبا برای محل کار شما فراهم خواهند کرد تا احساس دل انگیزی را هنگام انجام کار، تجربه کنید.

2) دکور مدرن و مینیمالیستی: امروزه دیگر فضا های شلوغ و پر از وسایل مورد پسند نیستند؛ بلکه هر چه فضای مورد نظر شما خلوت تر باشد و با استفاده از رنگ ها و خطوط ساده دیزاین شده باشد، طرفداران بیشتری خواهد داشت. رنگ های خنثی، مبلمان ساده و گاهی اوقات دیوارکوب های اداری چوبی می تواند مکملی زیبا در این دکوراسیون باشد.