صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

معرفی بهترین مدل های میز اداری کارمندی چند منظوره

میز اداری کارمندی چند منظوره

هیچ فرقی ندارد که در خانه کار می کنید یا در اداره، وجود یک فضای کاری مناسب می تواند به پیشرفت و کیفیت کاری شما کمک زیادی کند. یکی از وسایل بسیار مهمی که می تواند در فضای کاری و کیفیت کاری شما نقش داشته باشد، میز اداری شما است. برای اینکه بتوانید انتخاب های بهتری در این زمینه داشته باشید، درمورد میز اداری کارمندی چند منظوره و برخی از مدل های محبوب آن توضیح داده ایم.

چند مدل میز اداری کارمندی چند منظوره

  • میز به همراه فضای ذخیره سازی زیاد

میز اداری کارمندی چند منظوره

اگر شغلی دارید که مجبور هستید پرونده های زیادی را کنترل و نگهداری کنید، لازم است سازماندهی میز خود را به شکلی انجام دهید که فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به میز خود دسترسی داشته باشید. برای مثال برای ایجاد فضای ذخیره سازی می توانید از قسمت بالای میز شروع کنید. چندین قفسه در بالای میز خود نصب کنید و مدارک را در آن جا قرار دهید تا بتوانید به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشید. می توانید برای داشتن ظاهری زیبا تر، میز و قفسه های خود را به رنگ مدارک خود در بیاورید.

برای داشتن یک میز اداری کارمندی چند منظوره می توانید برای داشتن آزادی بیشتر، کمی یونیت ها و کشو های میز خود را بالا بیاورید تا بتوانید فضای کافی برای پا های خود داشته باشید. علاوه بر این، مطمئن می شوید که زیر میز شلوغ و به هم ریخته به نظر نمی رسد.

  • مدلی با سطح بزرگ

اگر مشغول به کاری هستید که در آن نیاز به فضای زیادی دارید، می توانید از این مدل استفاده کنید. این مدل از میز اداری کارمندی چند منظوره به نحوی طراحی شده است که می تواند فضای زیادی داشته باشد و چندین نفر از آن استفاده کنند. به جای اینکه دو میز را به طور جداگانه قرار دهید، می توانید هر دو میز را کنار هم بگذارید تا فضای بیشتری داشته باشید.

دقت کنید میزی که می خرید حتماً باید کشو هایی داشته باشد که بتوانید در آن ها وسایل خود را قرار دهید.

  • مدل دوتایی پشت به پشت

 وجود یک اتاق اختصاصی در خانه یا فضای کار که مخصوص کار یک نفر یا دو نفر باشد، می تواند به انتخاب بهترین ها کمک کند؛ به همین دلیل یکی از بهترین مدل های میز اداری کارمندی چند منظوره برای این گونه فضا ها، مدل دوتایی پشت به پشت است. اگر فضای کاری ای دارید که دو نفر کار یکسانی دارند، می توانید برای این دو نفر، دو میز قرار دهید و آن ها را پشت به پشت هم بچینید.

این دو میز را می توانید در وسط اتاق قرار دهید. قرار دادن میز در وسط اتاق به شما کمک می کند تا جا را برای ذخیره سازی بیشتر فایل ها آزاد کنید. نکته ای که در انتخاب میز اداری کارمندی چند منظوره باید به آن دقت کنید، ارتفاع میز برای کاربر است. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید تا بتوانید میزی با ارتفاع مناسب خریداری کنید.

  • مدل های قرار داده شده در گوشه

یکی از بهترین قسمت ها برای قرار دادن میز، گوشه های اتاق است. برای قرار دادن میز در گوشه های اتاق می توانید از یک شکل L مانند استفاده کنید. استفاده از این مدل به شما کمک می کند تا فضای بیشتری را آزاد کنید؛ به همین دلیل این مدل میز اداری کارمندی چند منظوره را بیشتر برای زمانی پیشنهاد می کنیم که با محدودیت فضا رو به رو شده باشید.

می توانید در کنار میز از چند کشو و کمد اداری بزرگ نیز استفاده کنید تا بتوانید وسایل خود را در آن قرار دهید. وجود این کشو ها و کمد ها به شما کمک می کند تا وسایل خود را در آن قرار دهید و از بی نظمی در میز خود جلوگیری کنید.

  • مدل های ترکیبی

یکی دیگر از راه های بسیار خوب برای استفاده از میز ها، استفاده از مدل های ترکیبی است. استفاده از این مدل میز اداری کارمندی چند منظوره را زمانی پیشنهاد می کنیم که هیچ میزی نتواند نیاز های شما را برآورده کند. در این زمان بهتر است که با توجه به نیاز های خودتان، میز را شخصی سازی کنید. برای مثال می توانید پایه ها و کشو ها و دیگر موارد میز را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کنید.

میز های اکونومیک و میز های معمولی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

میز های اکونومیک و میز های معمولی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

برای اینکه درباره این دو نوع میز بدانید، خوب است که با تفاوت های این دو آشنا شوید. برخی از این تفاوت ها شامل موارد زیر است:

  • بعد از اینکه با انواع میز اداری کارمندی چند منظوره آشنا شدید، خوب است در مورد میز های اکونومیک بیشتر بدانید. در واقع میز های اکونومیک با توجه به محل کار شما طراحی می شوند و بیشترین سازگاری با محل کار را ارائه می دهند. علاوه بر این مورد، هنگامی که با میز های اکونومیک کار می کنید، احساس راحتی می کنید؛ زیرا یکی از اهداف طراحی آن ها، راحتی بیشتر برای بهره وری بیشتر است.
  • یکی دیگر از ویژگی های میز های اکونومیک، تنظیم ارتفاع و اندازه آن ها است. در مقابل آن، میز های عادی قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند و به صورت ثابت فروخته می شوند.

میز های اداری و میز های خانگی

میز های اداری و میز های خانگی

یک میز اداری سنتی قسمت های مخصوصی برای قرار دادن تجهیزات اداری مانند کامپیوتر، کیبورد، ماوس و دیگر لوازم دارد. میز های اداری و خانگی معمولاً ارتفاعی مناسب دارند که برای قرار دادن صندلی اداری در کنار آن مناسب است. علاوه بر این موارد،  میز های خانگی و اداری، کشو هایی دارند که امکان می دهند وسایل خود را در آن نگهداری کنید.

 

جمع بندی

همان طور که می دانید، میز ها بخش بسیار مهمی از فضای کاری هستند. یک میز مناسب می تواند روی کیفیت کاری شما تأثیر بگذارد؛ به همین دلیل است که انتخاب میز مناسب اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله برخی از بهترین مدل های میز اداری کارمندی چند منظوره را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.