صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

انواع پارتیشن دو جداره اداری

پارتیشن دو جداره اداری

در چند سال گذشته، پارتیشن‌ های اداری به محبوبیت زیادی در صنعت طراحی دست یافته اند و روز به روز استقبال گسترده تری از آن ها در سراسر جهان می شود. داشتن یک پارتیشن اداری مناسب برای هر مجموعه ای لازم و ضروری به نظر می رسد. این مسئله به خصوص در ساختمان های اداری امروز که فضای محدود تری دارند، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع پارتیشن دو جداره اداری صحبت کنیم. پس اگر علاقه مند به این موضوع هستید، با ما همراه باشید.

  • پارتیشن های چوبی

پارتیشن دو جداره اداری

همان طور که می دانید نقش دکوراسیون در محیط های مختلف بسیار مهم می باشد. پارتیشن های چوبی تقریبا برای هر محیطی ایده آل به نظر می رسند. این پارتیشن ها می توانند به دکوراسیون شما ظاهری کلاسیک و سنتی ببخشند. آن ها سال ها در صنعت طراحی و تجهیز اداری مورد علاقه بسیاری از افراد قرار داشته اند؛ زیرا به راحتی در طراحی هر دفتری جای می گیرند.

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع پوششی که به دنبال آن هستید، در انواع مختلف مانند چوب جامد یا ام دی اف روکش دار در بازار موجود هستند. بعضی پارتیشن ‌های چوبی دارای روکش‌ های چوبی، بخش‌ های لعاب و چهارچوب در ها هستند که به راحتی می ‌توان آن ‌ها را جدا کرد و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کرد.

این پارتیشن ها اغلب با چوب های محبوبی از جمله بلوط، راش، افرا، گیلاس و… ساخته می شوند.

  • پارتیشن های آلومینیومی

پارتیشن دو جداره اداری

پارتیشن ‌های آلومینیومی یکی از بادوام ‌ترین سیستم ‌های پارتیشن دو جداره اداری موجود در بازار هستند، اگرچه هنوز هم به بهبود های زیادی در نصب، جداسازی و جا به جایی نیاز دارند؛ اما آن ها به آسانی در دسترس افراد هستند و به شکل سریع و آسان و بدون دردسر نصب می شوند.

تمام پارتیشن های آلومینیومی را می‌ توان مطابق با نیاز های مشتری پوشش داد. نکته مهم در مورد پارتیشن ‌های آلومینیومی، انواع مختلف روکش ‌ها و تنوع سبک ‌های موجود است.

سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی جامد، میزان صدا را تا 52 دسی بل کاهش می دهند. مقاومت حریق پارتیشن های آلومینیومی حداکثر 60 دقیقه در پانل های جامد و دارای لعاب است. هنگام سفارش پارتیشن تمهیدات لازم برای جلوگیری از حریق امری لازم و ضروری است.

  • پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن دو جداره اداری

بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای دفاتر اداری مدرن و امروزی پارتیشن های شیشه ای انتخاب هوشمندانه تری به نظر می رسند. در واقع می توان گفت که امروزه بسیاری از دفاتر و ساختمان ‌های شرکتی ترجیح می ‌دهند از شیشه‌ های بیشتری در فضای کاری خود استفاده کنند.

پارتیشن دو جداره اداری شیشه ای از نظر زیبایی شناسی برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر به نظر می رسد و تصور یک شرکت معتبر با تصویری خوب را القا می کنند.

با استفاده از تکنولوژی مدرن، می توانید از پارتیشن های شفاف دو جداره اداری شیشه ای یا مات برای دفاتر خود استفاده کنید. بسیاری از افراد، علاقه مند به چاپ لوگو و برند خود بر روی پارتیشن های دفتر کارشان هستند. یکی از مزایای پارتیشن های شیشه ای توانایی آن ها در استفاده حداکثری از نور طبیعی است. هیچ کس دوست ندارد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید فضای کاری خود را به مکانی روشن و پر انرژی تبدیل کنید.

شما می توانید از پارتیشن ‌های شیشه ‌ای مقاوم در برابر آتش استفاده کنید. پارتیشن های شیشه ای مقاوم شده در برابر آتش می توانند حداکثر تا 120 دقیقه در برابر گرما، شعله و گاز تا دمای 1600 درجه فارنهایت مقاومت کنند.

مزایای پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن

چگونه پارتیشن های اداری برای دفتر شما مفید خواهند بود؟ در اینجا چند نمونه  از مزایای پارتیشن های اداری گفته شده است.

  • مقرون به صرفه: شکی در این واقعیت وجود ندارد که پارتیشن های اداری بسیار مقرون به صرفه تر از تقسیم یک دفتر با استفاده از دیوار های محکم و دائمی هستند. بسته به سطح کیفیت و نوع طراحی ای که از پارتیشن اداری خود انتظار دارید، آن ها می توانند سرمایه گذاری نسبتاً ارزانی برای دفتر کار باشند؛ اما در عین حال به طور کامل بهره وری و کارایی دفتر را تغییر دهند.
  • محدودیت نداشتن: چه کسی می خواهد متعهد شود که یک دیوار جداکننده محکم در مرکز دفتر بسازد و آن را برای آینده حفظ کند؟ کسب و کار ها همیشه تغییر می کنند.  نحوه کار، تعداد کارکنان و اندازه بخش ها در هر زمان ممکن است تغییر کند. پارتیشن ‌های اداری، این امکان را برای شما فراهم می کنند که آن ‌ها را به سرعت نصب کنید و هر زمان که می خواهید حذف یا جا به ‌جا کنید. این مانع از محدود شدن شما به دلیل فضای فعلی و نحوه چیدمان دفتر می شود.
  • حریم خصوصی: یکی از بزرگ ترین عوامل تأثیرگذار شرکت هایی که در سیستم های پارتیشن بندی سرمایه گذاری می کنند این است که بتوانند فضا های خصوصی بیشتری را با استفاده از انواع پارتیشن های جداکننده به وجود آورند. با استفاده از پارتیشن دو جداره اداری می توانید فضایی خصوصی با عایق صوتی مناسب برای خود فراهم کنید.
  • زیبایی شناسی: پارتیشن های اداری در واقع می توانند به عنوان یکی از شیک ترین عناصر دفتر کار به نظر برسند. با استفاده از بسیاری از سبک ‌ها، طرح‌ ها و متریال ‌های مختلف، می‌ توانید از آن‌ ها برای تکمیل یا حتی بهبود طراحی دفتر کار خود استفاده کنید. همچنین می توانید آن ها را با لوگو، تصاویر یا رنگ های کلیدی شرکت خود طراحی کنید.
  • نور: این مزیت بیشتر شامل پارتیشن‌ های شیشه ‌ای یا پارتیشن‌ هایی که پنجره ‌های شیشه ‌ای کوچک دارند، می شود.

شیشه دوجداره در مقابل شیشه تک جداره: تفاوت چیست؟

شیشه دوجداره در مقابل شیشه تک جداره: تفاوت چیست؟

پارتیشن دو جداره اداری شیشه ای ممکن است شبیه به پارتیشن تک جداره به نظر برسد. هر دو، ظاهری بدون قاب ایجاد می کنند که در هر محل کاری هوشمندانه و حرفه ای به نظر می رسد. به طور مشابه، شفافیت شیشه ‌ها تضمین می‌ کند که برخلاف پارتیشن‌ های جامد، نور همچنان می‌ تواند به داخل یک اتاق برسد و طیف وسیعی از مزایای آن را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، با شیشه های دو جداره، حتی می توانید پرده های یکپارچه را بین شیشه ها نصب کنید. پارتیشن های دو جداره همچنین به شما این امکان را می ‌دهد که در صورت نیاز، حریم خصوصی بصری خود را حفظ کنید.