صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

معرفی انواع پارتیشن ثابت اداری

انواع پارتیشن ثابت اداری

انواع پارتیشن ثابت اداری برای سازمان هایی که قصد بهینه سازی فضای کاری شان را دارند بهترین انتخاب هستند. انواع پارتیشن های اداری راه حلی به مراتب کم هزینه تر، انعطاف پذیر تر و کارآمدتر از نصب دیوار های گران قیمت دائمی هستند.

 پارتیشن های ثابت اداری برای دفاتر شلوغ که ممکن است کاربری های متعددی داشته باشند و ساختمان های اجاره ای که ممکن است تغییرات عمده در ساختار آن مناسب نباشد، انتخاب مناسبی است.

انواع پارتیشن های اداری

 همانطور که میدانید طیف گسترده ای از پارتیشن ها در بازار وجود دارد. در ادامه انواع پارتیشن ثابت اداری را تشریح می کنیم و شما باید ببینید که کاربری کدام یک از آن ها برای شما مناسب است.

پارتیشن های اداری متحرک

انواع پارتیشن ثابت اداری

این پارتیشن ها بسیار متنوع بوده و مقرون به صرفه هستند و مستقل از یکدیگر بوده و به راحتی قابل جابجایی هستند تا شما بتوانید از فضای دفتر تان بیشترین استفاده را ببرید. پارتیشن های اداری متحرک از مواد مختلفی ساخته شده اند و مدل های متنوعی نیز دارند که همین امر آن ها را برای هر اداره ای مناسب کرده است.

پارتیشن های اداری تاشو

انواع پارتیشن ثابت اداری

یکی دیگر از پارتیشن های ثابت اداری، پارتیشن های تاشو هستند که قابل حمل بوده و در قسمتی به یک دیگر متصل می شوند دارای لولا هستند و می توانند برای دکوراسیون هر دفتری مناسب باشند. پارتیشن های اداری تاشو همه کاره بوده و یکی از انعطاف‌ پذیر ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین گزینه‌ های موجود در بازار هستند.

پارتیشن های اداری کشویی

انواع پارتیشن ثابت اداری

این پارتیشن ها دارای طراحی تلسکوپی ساده هستند. یعنی فقط می توانند در یک خط مستقیم باز شوند. این پارتیشن ها سیار بوده و برای چیدمان های اداری محدود و شرکت هایی که نیازهای فضایی بسیار خاصی دارند مناسب است. از آنجایی که پارتیشن‌های کشویی نیازی به باز شدن ندارند، می‌توان آن ‌ها را به راحتی در کنار یک میز کار یا بین دو فضای اداری بدون نیاز به جا به جایی مبلمان قرار داد.

پارتیشن های ثابت اداری

پارتیشن های ثابت اداری

این پارتیشن ها به دلیل طراحی ثابتی که دارند، از مواد سنگین تری مانند شیشه، چوب و حتی فولاد با روکش پودری ساخته می شوند. پارتیشن های ثابت اداری دارای پنل های تمام ارتفاع برای پوشش کامل از کف تا سقف هستند، همچنین ویژگی هایی مثل حفظ حریم خصوصی و کنترل صدا جزء مواردی هستند که این پارتیشن ها را برای دفاتر مدرن مناسب می سازد.

البته باید در نظر داشته باشید که بعضی از انواع پارتیشن های اداری ثابت مثل مدل های شیشه ای آن، علاوه بر زمان و هزینه بیشتر، برای نصب شان نیاز به یک نصاب حرفه ای است.

 بنابراین باید قبل از اقدام به خرید و نصب به درستی نیاز های خود را بسنجید و در نظر بگیرید، چرا که در صورت انتخاب اشتباه پارتیشن مورد نظرتان، در دراز مدت کارایی کمی را شاهد خواهید بود.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از انواع پارتیشن ثابت اداری هستند که نسبت به سایر پارتیشن ها ظاهری شیک و مدرن تری دارند. پارتیشن های شیشه ای به شما این امکان را می دهند تا بدون اینکه ظاهری بسته در دفتر کارتان ایجاد شود که فضای کاری کارکنان را از یکدیگر جدا کنید.

پارتیشن های شیشه ای معمولا ظاهری شفاف دارند و از کف تا سقف دفتر را می پوشانند. یک مزیت بزرگی که پارتیشن های شیشه ای دارند این است که نور طبیعی را به محل کار شما می دهند و هم می توانند تا حدودی صدای اطراف را کاهش دهند.

مزایای پارتیشن ثابت اداری

چیدمان فضا های تجاری و اداری تاثیر بسیار زیادی بر کارایی کارکنان آن دارد. طبق تحقیقات انجام شده فضاهای داخلی خوب می توانند تا 80 درصد بهره وری کارمندان را افزایش دهند.

به همین منظور بسیاری از شرکت ها سعی می کنند تا فضا های اداری مفید و مدرن داشته باشند. در ادامه به بعضی از مزایای پارتیشن ثابت اداری خوب می پردازیم.

  • کمک به کاهش صدا

سرو صداهای اضافه بر روی سلامت روحی کارکنان اثر منفی داشته و باعث کاهش بهره وری آنان می شود. پارتیشن های مدرن باعث کاهش نویز از داخل به بیرون می شوند. مثلا اگر یکی از کارمندان با تلفن مکالمه داشته باشد، صدای او باعث پرت شدن حواس سایرین نمی شود.

اگر در اطراف محل کار شما سرو صدای ساخت و ساز ساختمان به گوش می رسد، می توانید از انواع پارتیشن ثابت اداری استفاده کنید.

  • نوردهی مناسب به محل کار

نور طبیعی بسیار بهتر از سایر نور های مصنوعی است و باعث بهتر شدن تمرکز حواس در کارکنان می شود. پارتیشن های شیشه‌ای علاوه بر اینکه نور طبیعی را به خوبی از خود عبور می دهند، فضای اطراف خود را بزرگتر جلوه می دهند.

علاوه بر این ها با وجود نور طبیعی، دیگر نیازی به مصرف انرژی نیست و هزینه های مصرف انرژی کاهش پیدا می کند.

نوردهی مناسب به محل کار

  • پارتیشن اداری باعث زیباتر شدن محل کار شما می شود

نکته مثبت درباره پارتیشن های اداری این است که در طرح ها، مدل ها و مواد مختلفی ساخته و طراحی می شوند  و مدل های متنوعی از این جدا کننده ها در بازار موجود است.

اگر می خواهید به فضای اداری دلخواه تان برسید، قبل از سفارش انواع پارتیشن اداری ثابت، ابتدا چیدمان دفتر کارتان را در نظر بگیرید.

سپس فضای قابل استفاده و رنگ و طرح مبلمان تان را نیز به آن اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ و سایه های مختلفی را به پارتیشن اداری تان اضافه کنید تا به محل کار خود سرزندگی و طراوت ببخشید.

  • صرفه جویی در فضا و حفظ حریم خصوصی کارکنان

انواع پارتیشن ثابت اداری مدرن، سبک وزن هستند و به راحتی تا می شوند و فضای کمتری را نسبت به وسایل اداری قدیمی اشغال می کنند. همانطور که قبلا هم ذکر کردیم پارتیشن های شیشه ای باعث نوردهی طبیعی و بهتری می شوند، اما اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستید، می توانید از انواع پارتیشن ثابت اداری غیر شیشه ای استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

استفاده از انواع پارتیشن ثابت اداری مدرن مزایای زیادی برای شما دارد و در صرفه جویی هزینه های شما کمک شایانی می کند. سعی کنید در هنگام خرید پارتیشن های اداری به جنس آن ها توجه کنید تا در طولانی مدت در هزینه های جاری خود صرفه جویی نمایید.