صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

صفر تا صد میز جلسه مدرن

میز جلسه مدرن

میز ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که در هر خانه و اداره پیدا می شوند. میز ها در جلسات، مهمانی ها و خیلی از موقعیت های دیگر نقش بسیار مهمی دارند. به همین دلیل است که داشتن یک میز خوب و زیبا در محل کار، نشان دهنده سلیقه و خلاقیت خوب شما است. یکی از میز های بسیار خوبی که برای اداره ها و خیلی از اماکن به کار می رود، میز جلسه مدرن است. ما در این مقاله به طور کامل در مورد میز جلسه مدرن توضیح داده ایم.

ویژگی های میز جلسه مدرن

میز جلسه مدرن

در ادامه ویژگی های میز جلسه مدرن را برای شما نام برده ایم :

  • فرم

اولین چیزی که افراد در هنگام دیدن یک میز به آن توجه می کنند، فرم و شکل آن میز است. فرم و شکل میز ها بر احساسات و افکار افراد تاثیر می گذارد. به طور کلی در طراحی میز جلسه مدرن، از طراحی دایره ای، مربعی و مستطیلی استفاده می شود که هر کدام از آن ها تاثیرات مختلفی بر اعصاب و روان افراد دارند.

میز های دایره ای قدرت تفکر افراد را بهبود می بخشند و بین کارمندان یک حس اتحاد ایجاد می کنند. همچنین میز های دایره ای باعث تمرکز بیشتر کارمندان می شوند و از حواس پرتی آن ها جلوگیری می کنند. به همین دلیل میز های دایره ای یکی از متداول ترین طراحی ها برای میز جلسه مدرن شناخته می شوند.

مربع و مستطیل نیز به خاطر شباهت بسیار زیاد با هم، تاثیر نسبتا مشابهی دارند. هر دو به دلیل طراحی خود، حس صداقت، ثبات، نظم و تفکر منطقی را به کارمندان و افراد در جلسه می دهند.

  • سایز

در حالت ایده آل، اکثر میز های اداری سه فوت فضا در اطراف میز برای هر فرد ایجاد می کنند که فرد به راحتی بتواند از پشت میز بلند شود یا بنشیند؛ اما اگر هنوز هم شک دارید، می توانید برای خودتان با تعدادی از کارمندان یک جلسه ساختگی ایجاد کنید و ببنید که آیا این میزان فضا برای هر فرد مناسب است یا خیر.

اگر طبق استاندارد ها بخواهیم پیش برویم، طول یک میز بر حسب فوت، نشان دهنده تعداد افرادی است که می توانند پشت آن بنشینند. برای مثال یک میز جلسه مدرن 12 فوتی، 12 نفر را در خود جای می دهد و یک میز 6 فوتی نیز 6 نفر. با این حال گاهی اوقات بسته به موقعیت ممکن است این عدد تغییر کند. برای مثال در برخی از موقعیت ها نیاز است تا کارمندان و افراد جلسه نزدیک تر به یکدیگر بنشینند و گاهی اوقات نیز باید فاصله بیشتر از حد استاندارد داشته باشند. تقریبا تمامی فروشگاه ها یک مهلت تست برای میز به شما می دهند. به همین دلیل نباید در این مورد زیاد نگران باشید.

مزایای استفاده از میز جلسه مدرن

مزایای استفاده از میز جلسه مدرن

استفاده از یک میز جلسه مدرن، مزایای بسیار زیادی دارد. در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  1. تاثیر مثبت بر روی مهمان ها و کارمندان

اتاق های جلسه هر شرکت، این فرصت را به افراد می دهند که با هم کار کنند و با هم صحبت کنند. میز هایی که مخصوص جلسات اداری طراحی می شوند، می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر کارمندان و مهمانان بگذارند و به آن ها حس خوبی دهند. یک میز جلسه مدرن خوب ، تاثیر خود را حتی در کنفرانس های ویدیویی نیز نشان خواهد داد. به طور کلی میز استفاده در شرکت برای جلسات، نشان دهنده ارزش ها و فرهنگ های شرکت شما است.

  1. صرفه جویی در هزینه ها

همیشه جلسات باید در فضا های مناسب برگزار شوند. برخی از شرکت ها برای هرچه بهتر برگزار شدن جلسات خود از فضا های مخصوص هتل ها یا مکان های مخصوص استفاده می کنند و آن ها را برای مدتی اجاره می کنند. این اجاره ها معمولا هزینه سنگینی برای شرکت ها دارد. استفاده از یک میز جلسه مدرن و قرار دادن آن در یک اتاق مخصوص کنفرانس یا جلسه به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمامی جلسات اداری یا کنفرانس های خود را، در داخل شرکت برگزار کنید و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهید.

  1. داشتن فضای کافی

در شرایط امروزی و با وجود بیماری کووید 19، بیش از پیش نیاز است تا افراد از یک دیگر فاصله بگیرند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که میز جلسه شما فضای زیادی دارد تا مهمانان و کارمندان به راحتی بتوانند با فاصله مناسب از یکدیگر بنشینند. یک میز جلسه مدرن خوب، فضای زیادی دارد و مهمانان شما به راحتی می توانند با فاصله مناسب از یکدیگر بنشینند.

نکات مهم در انتخاب میز جلسه مدرن

نکات مهم در انتخاب

  • شرایط و شکل اتاق جلسه شما

برای این مورد یک میز جلسه مدرن که به صورت دایره ای طراحی شده است را در نظر بگیرید. میز های دایره ای باعث می شوند که افراد با هم تماس چشمی خوبی داشته باشند و به راحتی با هم صحبت کنند. میز های دایره ای برای زمانی که مشارکت بیشتر اهیمت دارد استفاده می شوند. همچنین یکی دیگر از نکات مهم در مورد میز های دایره ای این است که برای اتاق های کوچک مناسب هستند. به همین دلیل یکی از نکات مهم در انتخاب میز، شکل اتاق و شرایط شما است.

  • طراحی

تمامی جلسات شرکت ها زیاد رسمی نیستند و لازم نیست که حتما از میز هایی با طراحی خشک و رسمی استفاده شود. یک میز جلسه مدرن که به صورت رسمی طراحی شده است، می تواند باعث شود که حس صمیمیت و تیمی بودن از کارمندان گرفته شود. گاهی اوقات نیاز است تا یک اتاق کوچک تر و یک میز جلسه ساده تر و مینیمالی تر را انتخاب کنید تا بتوانید آن حس تیمی بودن را به کارمندان خود بدهید. هر چه طراحی میز ساده تر و جمع و جور تر باشد، کارمندان حس آزادی بیشتری خواهند داشت و ایده های بهتر و جدید تری خواهند داد. به همین دلیل یکی از عوامل مهم در انتخاب، طراحی میز شما است.

 

جمع بندی

میز ها نقش بسیار مهمی در شرکت ها ایفا می کنند؛ به همین دلیل در مورد میز جلسه مدرن که یکی از گزینه های مناسب بازار است توضیح دادیم. در مورد اینکه این میز چه ویژگی ها و چه مزایایی دارد نیز اشاره کردیم.