صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

محل کار نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کند. تحقیقات نشان می دهد که دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن در رضایت کارکنان تأثیری ندارند. تخمین زده می شود که سالانه 570000 ساعت کاری مفید به دلیل طراحی ضعیف دفتر کار از دست می رود. یکی از مسائل کلیدی در طراحی های اداری امروزی، ناکارآمدی کیفیت دکور داخلی(IEQ)  است. ارزیابی IEQ شامل پاسخ‌ های فیزیکی و روانی به محیط اطراف است.

دفاتر عایق صدا

تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط تولید کننده مبلمان اداری، نشان می دهد که به طور میانگین، کارمندان دفتر به واسطه وجود سروصدا در اطراف دفتر، هر سه دقیقه یکبار دچار اختلال می شوند. علاوه بر این، زمانی که یک فرد تمرکز خود را از دست داد، می تواند بیست و سه دقیقه طول بکشد تا تمرکز کامل خود را بازیابی کند.

همچنین مطالعه ‌ای که در مجله روان ‌شناسی بریتانیا منتشر شده است نشان می‌ دهد که صدا های نامربوط به احتمال زیاد باعث افزایش سطح استرس در ‌کارمندان هنگام کار می شود.

هرچند برای حل این مشکل می توان با استفاده از پانل های آکوستیک، تقسیم کننده های اتاق، نور های جاذب صدا و پارتیشن های اداری در دفاتر خصوصی یک منطقه آرام و اختصاصی به دست آورد.

نقش طبیعت در دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

طبیعت خواص ترمیمی دارد. ارتباط انسان با دنیای طبیعی به طرق مختلف سیستم ایمنی را تقویت می کند و رفاه را افزایش می دهد.

مطالعات متعدد نشان می دهند که کارمندانی که در محیط های اداری ای کار می کنند که آفتاب گیر است و یا عناصر طبیعی را در طراحی دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن گنجانده اند، خلق و خوی بهتر، میزان رضایت شغلی بیشتر و تعهد بیشتر نسبت به کارفرمایان خود دارند.

دانشمندان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که وقتی عناصر دنیای طبیعی در یک محیط اداری قرار می ‌گیرند، به عنوان محافظی در برابر عوامل استرس زا عمل می ‌کنند. نه تنها این، بلکه مناطق سرسبز می توانند سطح تمرکز و کیفیت کار را افزایش دهند.

طرح های بیوفیلیک باید شامل انواع مواد طبیعی، بافت ها و تنوع رنگ باشد. سنگ، ماسه، آب و چوب پویایی یک اتاق را افزایش می دهند و می توانند به عنوان یک قطعه مرکزی استفاده شوند.

چوب یکی از پرکاربرد ترین مواد در دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن است. به جای اینکه چوب را متریال اصلی مبلمان اداری خود قرار دهید، از آن استفاده کنید تا اتاق را با تیر های سقفی و کفپوش لمینت پوشش دهید.

نیاز به نفس کشیدن

دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

 هنگامی که ساختمان ها برای جلوگیری از سرما آب بندی می شوند، سطح دی اکسید کربن در آن ها افزایش می یابد و باعث خواب آلودگی و سردرد می شود. همچنین وقتی پنجره ها باز می شوند ذرات ناشی از دود اگزوز به داخل دفتر سرازیر می شوند.

واحد های تهویه مطبوع در بریتانیا نیز ناکارآمد هستند. سیستم های تهویه مطبوع در دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن فیلتر های مؤثری برای جلوگیری از انتشار آلاینده های خارج در اطراف دفتر ندارد. هوای آلوده با تعدادی از بیماری های ناتوان کننده مانند عفونت های دستگاه تنفسی، سرطان ریه و بیماری انسداد مزمن ریه (COPD) مرتبط است.

با این حال، عوامل بی شماری را باید در نظر گرفت. دمای اتاق، نور، رطوبت، سر و صدا، دی اکسید کربن و آلاینده های شیمیایی ناشی از مایعات پاک کننده می توانند باعث خستگی و سردرد شوند.

در حالی که طراحی مجدد ساختمان اداری شما ممکن است عملی ترین راه حل از نظر مالی نباشد، ایجاد کنترل های محیطی در طراحی اداری می تواند گردش هوا با کیفیت بهتر را افزایش دهد.

نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی کاملاً یکپارچه، با فیلتر های تمیز کننده نیز کمک خواهد کرد. این سیستم ها به شبکه ای از حسگر های «خود کالیبره کننده» متصل می شوند که سطوح مضر و میزان سم در هوا را تشخیص می دهند و کیفیت هوا را تازه می کنند.

ساخت مکانی با فضای وسیع در دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن

ساخت مکانی با فضای وسیع

مطالعات با هدف آشکار کردن جنبه ‌های روان‌ شناختی طراحی محل کار بینش جدیدی را برای طراحان دفاتر داخلی فراهم کرده است. این تحقیق دو حوزه کلیدی را شناسایی کرده است که شامل ویژگی‌ های محیطی مختلف است. محیط های باکیفیت بالا تأثیر روانی بر کارکنان یک محل کار شلوغ دارند.

طراحی دفاتر در فضای باز به طرز بدی شکست خورد. در نتیجه، دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن، وارد مرحله جدیدی شده است.

اعتقاد بر این است که تراکم فضا، تأثیر بیشتری بر درک ما از فضای شخصی دارد. نتایج نشان داد که سطوح عملکرد زمانی کاهش می‌یابد که کارکنان در فضای محدود، بسته یا مشترک کار کنند.

طراحی های اداری در طول شصت سال گذشته نتوانسته اند به تأثیرات روانی فضای محل کار رسیدگی کنند.

این مناطق اختصاصی همچنین نقش مهمی در توانمندسازی کارکنان، برای تمرکز بر کاری که انجام می دهند، ایفا می کنند. برای کارهای معمولی روزمره که خسته کننده تلقی می شوند، یک محیط تیمی می تواند انگیزه بخش باشد در حالی که دفاتر خصوصی برای تمرکز بیشتر و کارهای نوآورانه ایده آل هستند.

حمایت از یک محیط کار و دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن در یک محیط اداری نیز تمایل نسل‌های جوان را برای یافتن تعادل برآورده می‌کند. کارمند های امروزی بیشتر به محیط کار علاقه دارند تا حقوق.

حال که می دانیم چگونه IEQ بر وضعیت فیزیکی و روانی نیروی کار امروزی تأثیر می گذارد، می توانیم روی ساخت دفاتری تمرکز کنیم که نیازهای سلامتی و رفاهی افراد را برطرف می کند. زیرا، افراد زمانی بهترین عملکرد خود را دارند که از سلامت خوبی برخوردار باشند.

دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن نشان می دهد که: روزهای فضاهای اداری معمولی با رنگ های استریل و پارتیشن های فراوان به پایان رسیده است !

ساخت مکانی با فضای وسیع

برترین پروژه‌ های کسب‌ و کار آنلاین و دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن نشان می‌ دهند که در طراحی داخلی اداری مدرن همه چیز در مورد کلیت کار است. در واقع یک فضای اداری مدرن باید محرک باشد، نه خفه‌کننده. کارمندان امروزی نمی خواهند احساس کنند که توسط کسی یا چیزی محبوس شده اند. آن ها یک محیط شاد و مشارکتی می خواهند که در آن احساس کنند دیده و شنیده می شوند. اینجاست که بهترین ایده ‌ها و گرایش ‌های طراحی دفتر کار به میان می ‌آید.

با توجه به نقش اساسی دکوراسیون اداری اکثر کار فرمایان متوجه این موضوع شده ‌اند که تعادل باعث رشد بیشتر کارمندان می شود از این رو، با خوشحالی سالن ‌های پذیرایی و مکان‌ هایی را با استفاده از مبلمان های ارگونومیک برای استراحت کارکنان خود ایجاد می‌کنند. البته، این فضاها برای استراحت و معاشرت عالی هستند.

در دکوراسیون داخلی اداری با طراحی محیط کاربری مدرن، طراحی فضای اداری باز را امتحان کنید. در واقع با طراحی فضای باز، شکاف بین تیم ‌ها را از بین ببرید. این مدل طراحی به همه این امکان را می دهد که احساس کنند عضوی از یک تیم هستند، که این برای بالا بردن روحیه افراد عالی است. بعلاوه، این یک راه ساده برای ایجاد یک طراحی اداری کوچک مدرن است.