صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

معرفی انواع کمد دیواری اداری بدون درب

کمد دیواری اداری بدون درب

در شرکت خود، مسلماً میزی می خواهید که بتواند عملکرد چند جانبه داشته باشد. چه برای کار های ساده ای مانند یادداشت برداری یا پرداخت صورتحساب، چه انجام برخی کار های اداری دیگر، به یک فضای کاری شخصی سازی شده نیاز دارید که به افزایش بهره وری شما کمک کند و در عین حال همه چیز را مرتب نگه دارد. کمد دیواری اداری بدون درب بهترین راه حل برای کمک به شما برای بهینه سازی فضا و ارتقای خلاقیت در شرکت است. بهترین سیستم های ذخیره سازی، ترکیبی از انواع مختلفی از قفسه ها، کابینت ها و کشو ها هستند. در ادامه ما تعدادی از بهترین ایده های ساخته شده در دفتر کار خانگی را به شما ارائه می دهیم که می توانید برای خانه خود امتحان کنید. چه یک گوشه کوچک یا یک اتاق کامل برای یک دفتر کار خانگی داشته باشید، ما نکات و ایده های مناسبی برای الهام بخشیدن به شما داریم.

سایز کمد دیواری اداری بدون درب

راهنمای ابعاد و اندازه استانداردی که هنگام طراحی کمد دیواری اداری بدون درب باید در نظر داشته باشید شامل نکات زیر می شود:

برای کابینت ها و قفسه های کتاب:

  • به منظور سهولت دسترسی، قفسه های کتاب به طور کلی نباید بیش از 213 سانتی متر ارتفاع داشته باشند. قفسه های کتاب کوچک تر معمولاً بین 76 تا 107 سانتی متر ارتفاع دارند.
  • قفسه های کتاب معمولاً 25 تا 30 سانتی متر عمق دارند.
  • فاصله قفسه ها از هم معمولاً بین 10 تا 30 سانتی متر است.

برای شلف ها:

  • به منظور دسترسی راحت یک فرد با اندازه متوسط، بالا ترین ارتفاع شلف باید بین 182 تا 198 سانتی متر باشد.
  • پایین ترین قفسه باید 7 تا 10 سانتی متر از کف زمین فاصله داشته باشد.
  • مطابق با نوع وسایلی که می خواهید داخل شلف ها قرار دهید، عمق استاندارد توصیه شده بین 15 تا 61 سانتی متر است.
  • فاصله شلف ها معمولاً بین 17 تا 43 سانتی متر است. فاصله شلف ها را می توان از بالا به پایین تغییر داد تا فضای ذخیره سازی متعادل شود. از فاصله های کوچک تر در بالا و فاصله های بزرگ تر در پایین استفاده کند تا جذاب تر به نظر برسد.

کمد دیواری اداری بدون درب

کمد دیواری اداری بدون درب با میز

گنجاندن یک میز داخلی بین کمد دیواری، نه تنها فضای شرکت شما را به حداکثر می رساند، بلکه به شما در رسیدن به ظاهری تمیز و یکپارچه نیز کمک می کند. طرح بندی های مختلفی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک میز داخلی با کمد دیواری اداری امتحان کنید. یکی از مؤثر ترین ترفند های طراحی برای یکپارچه ‌سازی، هم سطح نگه داشتن میز با بقیه کمد دیواری ها است. گسترش عرض دسکتاپ فرا تر از صفحه کمد، زیبایی و نظم کمد را از بین می برد. علاوه بر این، ارتفاع میز هم باید با کمد های دو طرف برابر باشد.

مدل ها و ایده ها برای کمد دیواری اداری بدون درب

ایده ها و مدل های دیگر کمد دیواری اداری بدون درب شامل موارد زیر می شوند:

  • استفاده از شلف های سفارشی

جدا از دکوراسیون، یکی از مزایای فوق العاده کمد دیواری بدون درب سفارشی این است که ظرفیت ذخیره سازی خانه شما را افزایش می دهند. همچنین می توانید از شلف های سفارشی روی کمد استفاده کنید و بخشی از آن را به عنوان میز کار خود در نظر بگیرید.

  • استفاده از شلف ها و قفسه های دیواری

اگر دوست دارید کل فضای کار شما پر از کتاب و وسایل کارتان باشد، شلف ها و قفسه های دیواری را امتحان کنید. این قفسه ها نه تنها دکوراسیون اتاق کار شما را بهبود می بخشند، بلکه اشغال فضا را هم به حداقل می رسانند.

  • استفاده از شلف ها و قفسه ها روی درب

استفاده از شلف ها و قفسه ها روی درب نه تنها نقاط کانونی ایجاد می کنند، بلکه یک کتابخانه کوچک نیز ایجاد می کنند که می تواند برای ذخیره مجموعه کتاب های شما مفید باشد. در اداره های کوچک که هر اینچ از اهمیت بالایی برخوردار است، کمد دیواری اداری بدون درب در فضای کم تفاوت زیادی ایجاد می کند.

کمد دیواری اداری بدون درب

معایب کمد دیواری بدون درب

کمد دیواری های اداری بدون درب یک ایراد اساسی که دارند باعث شلوغ و بی نظم دیده شدن وسایل می شوند. دلیل آن هم کاملا واضح است. نبود درب سبب پیدا بودن کل وسایل درون آن می شود. نبودن نظم و ترتیب در چیدمان وسایل، ظاهر شرکت را نامرتب می کند. بنابراین یک زحمت همیشگی برای افراد به همراه دارد که باید همیشه آن را مرتب نگه دارد.

معایب کمد دیواری بدون درب

نتیجه گیری

کمد دیواری اداری بدون درب یکی از جالب ترین ایده ها برای تزئین فضای اداری و دادن ظاهری متفاوت به محیط بدون تغییر زیاد است. همانطور که مطالعه کردید، ایده های جالبی در این رابطه وجود دارد. بسته به مکانی که می خواهید کمد دیواری اداری بدون درب را نصب کنید، می توانید آنچه می خواهید انتخاب کنید. این کمد ها مزایای زیادی دارند و می توانند به شما در افزایش فضای ذخیره سازی کمک کنند. این کمد ها، فضای ذخیره سازی مخفی ای در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید چیز هایی را که نمی خواهید نمایش دهید پنهان کنید.