صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی چه کاربردی دارد؟

پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی

دیوار ها یا پارتیشن های قابل حمل یک راه انعطاف پذیر، سریع و مقرون به صرفه برای تغییر دادن چیدمان اتاق های کار هستند. ماهیت قابل حمل بودن آن ‌ها اجازه می ‌دهد این دیوار ها را به موقعیت های دلخواه منتقل کنیم. حتی جابجایی آن ها از یک ساختمان به ساختمان دیگر به راحتی قابل انجام است و هنگام اسباب کشی فضای کمی را اشغال می کنند.

به غیر از موارد گفته شده پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی مزیت های بسیاری دارد که در این مقاله قصد داریم آن ها را به طور کامل بررسی کنیم. برای آشنایی بیشتر با این دیوار های پیش ساخته و قابل حمل تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

کاربرد های پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی

پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی

امروزه برخی از شرکت ها و مدیران، محیط های پلان باز و بدون جداکننده یا دیوار را ترجیح می دهند؛ اما برخی دیگر همچنان به وجود دیوار های سنتی یا مناطق جدا شده برای ایجاد فضای خصوصی بین کارمندان اعتقاد دارند.

درست است که امروزه مفاهیم نوآورانه ای مانند «میز داغ» و «کار مشترک» محبوبیت پیدا کرده ‌است، اما اکثر کسب ‌و کار هایی که محیط کار فیزیکی دارند به دنبال راه حلی برای اجرای مفاهیم نوآورانه و حفظ حریم خصوصی کارکنان در کنار هم هستند. برای رسیدن به این هدف و جدا کردن فضا های کاری باید برای دیوار های سنتی جایگزین های مناسبی پیدا کرد.

علاوه بر این، شرکت ها در حال حاضر به دنبال استفاده حداکثری از محیط کار خود هستند و احتیاج دارند راه های جدیدی برای ایجاد فضای بیشتر در محل کار خود پیدا کنند.

برای رفع این نیاز، امروزه تقسیم ‌کننده یا همان پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی، پا به عرصه گذاشته است. پارتیشن ‌های دوجداره قابل حمل اداری راه ‌حل‌ انعطاف ‌پذیری برای یک دفتر موقت، برگزاری یک محیط آموزشی سیار یا ایجاد یک فضای جدید در محیط کار هستند.

آن ها همچنین برای دیزاین دفاتر اداری کوچک یا شلوغ بسیار مناسب هستند و می توانند به حفظ حریم خصوصی هر یک از کارمندان و افزایش تمرکز آن ها کمک کنند.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این پارتیشن های دوجداره قابل حمل بودن آن ها است. در صورت نیاز می توان این دیوار های سیار یا همان پرتابل را به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر یا حتی از ساختمانی به ساختمان دیگر منتقل کرد.

محیط های مناسب برای استفاده از پارتیشن اداری دوجداره پرتابل

محیط های مناسب برای استفاده از پارتیشن اداری دوجداره پرتابل

محیط کار شما تأثیر به سزایی در عملکرد کارمندان و میزان بازدهی آن ها دارد. به عبارت دیگر، دفاتر، فضا های کاری ای هستند که به منظور پشتیبانی از کارمندان و فراهم کردن محیط مناسب برای انجام وظایف محول شده طراحی می شوند؛ به همین دلیل طراحی داخلی دفتر کار باید قادر به تحریک خلاقیت، ترویج همکاری، بهبود ارتباطات و همچنین کاهش استرس و اضطراب باشد.

همچنین فضای کاری باید مکانی باشد که کارمندان بتوانند بر روی وظایف خود تمرکز کامل داشته باشند. پارتیشن های دوجداره اداری پرتابل به راحتی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند.

در این قسمت از مقاله چند نمونه از محیط هایی که از پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی برای ایجاد فضای کاری استفاده می‌ کنند آورده شده است.

  1. مشاغلی که نیاز به مرکز تماس دارند: شرکت ها برای مستقر کردن کارکنان مرکز تماس و پشتیبانی خود به فضا سازی احتیاج دارند. پارتیشن های اداری دوجداره پرتابل گزینه های خوبی برای مشخص کردن مرز بین اپراتور ها و ایجاد فضای خصوصی برای آن ها هستند. از آنجایی که این مدل از دیوار های قابل حمل از انتقال صدا به داخل و خارج جلوگیری می کنند، برقراری یا دریافت تماس راحت تر انجام می شود.
  2. مشاغل تجاری: مشاغل تجاری مانند املاک و مستغلات، کارگزاران سهام، کارگزاران کالا و بیمه، همگی از پارتیشن های اداری متحرک برای ایجاد فضا های اداری سازگار و مناسب با تیم های خود استفاده می کنند.

پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی برای ایجاد فضا های فوری برای جلسات آموزشی یا برنامه ریزی نیز بسیار کاربردی است.

  1. سالن ها و مراکز برگزاری رویداد های مختلف: یکی از بزرگ ترین کاربرد های پارتیشن های پرتابل فضا سازی در سالن ها و مراکز بزرگ است. مراکز و سالن های برگزار کننده رویداد ها از این جدا کننده ها برای ایجاد فضا های مختلف مثل نمایشگاه، قسمت پذیرایی و… استفاده می کنند.

یک نمایشگاه بزرگ با هزاران بازدیدکننده می تواند به کمک پارتیشن های جداکننده پرتابل محیط های مختلف مانند ورودی، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و استراحت را جدا کند.

  1. کارخانه‌ ها و کارگاه ‌هایی که به دفاتر دائمی نیاز ندارند: شغل هایی که به دفاتر دائمی نیاز ندارند معمولاً در صورت نیاز به فضایی برای مصاحبه با کارمندان یا ملاقات با مشتریان، از جداکننده‌ های قابل حمل استفاده می کنند.
  2. محیط کسب و کار های کوچک و مغازه ها: کسب و کار های کوچک مانند آرایشگاه های مردانه و مغازه ها فضای محدودی برای محیط کار خود دارند. قرار دادن یک پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی در این محیط های کوچک می تواند برای جدا کردن انباری یا پوشاندن درب سرویس بهداشتی از مشتریان و خریداران، خلاقانه باشد.

دفاتر بزرگ در مکان ‌های مدرن هم از انواع پارتیشن‌ های اداری پرتابل برای پیکربندی مجدد فضای خود استفاده می ‌کنند. در واقع، یک دفتر با پلان باز می تواند از دیوار های متحرک برای ایجاد اتاق جلسات، فضا های کاری و مشخص کردن منطقه امن کارکنان استفاده کند.

آن ها همچنین به عنوان پوشش هایی برای پنهان کردن سرویس بهداشتی، آبدارخانه های کوچک، انبار یا تجهیزات اداری گزینه های ایده آلی هستند.

پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی

جمع بندی

همانطور که در مقاله گفته شد پارتیشن اداری دوجداره پرتابل سفارشی، دیوار های متحرک و قابل حملی است که از آن برای فضاسازی محیط های کوچک و بزرگ کاری استفاده می شود. به کمک این جداکننده ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن یک سالن بزرگ را به چندین اتاق کار و اتاق جلسه تبدیل کرد و محیطی مجزا برای هر یک از کارکنان به وجود آورد.

از جمله مزیت های پارتیشن های دوجداره پرتابل وزن سبک و قابل حمل بودن آن ها است. به همین دلیل می توان آن ها را به راحتی از محیطی به محیط دیگر منتقل کرد.

همچنین این دیوار های دوجداره از انتقال گرما، سرما و به خصوص صدا جلوگیری می کنند و برای استفاده در محیط های کاری و آموزشی بسیار مناسب هستند.