صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

زیباسازی شرکت با انواع بوفه اداری

انواع بوفه اداری

زیبایی یکی از مهم ترین عواملی است که در طراحی دفتر در نظر گرفت. طراحی خوب یک دفتر می تواند یک روز خوب برای شما و کارمندان شما ایجاد کند. طراحی خوب می تواند به بهره وری و کاهش استرس کارکنان به شما کمک کند. علاوه بر این ها طراحی دفتر شما نشان دهنده هویت برند شما است. یکی از عوامل وسایل مهم که در اداره ها استفاده می شود، بوفه های اداری است. ما در این مقاله انواع بوفه اداری را نام برده ایم.

اهمیت دیزاین دفتر کار

  1. انعطاف پذیری بیشتر

یک طراحی خوب، می تواند باعث انعطاف پذیری بیشتر و خلاقیت بیشتر کارمندان شما منجر شود. اداره هایی که طراحی و دیزاین خوبی داشته باشند می توانند کاری کنند که کارمندان شما با هم تعاملات بهتری داشته باشند و بتوانند بهتر ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

  1. نور طبیعی بیشتر

انواع بوفه اداری

دفتری که طراحی خوبی داشته باشد، نور طبیعی بیشتری می تواند به سمت خود جذب کند. نور طبیعی به همه افراد حس خوبی می دهد. طبق آمار ها کارمندانی که محل کارشان نور طبیعی بیشتری جذب می کرد کمتر دچار بیماری می شوند و همه آن ها سطح استرس کمتری داشتند.

  1. رنگ ها

در بین انواع بوفه اداری موجود در بازار، هر کدام از آن ها یک رنگ دارند زیرا رنگ ها راه بسیار آسان و ارزانی هستند که بتوانند چهره دفتر کار شما را تغییر دهند. به همین خاطر است که به هیچ عنوان نباید تاثیر رنگ ها را در محل کار خود دست کم بگیرید.

همان طور که می دانید رنگ ها بر اعصاب و روان افراد تاثیر می گذارند. رنگ زرد حس مثبت و رنگ قرمز نیز می تواند به کارمندان شما انرژی بدهد. رنگ های آبی و سبز نیز می توانند حس اعتماد و خلاقیت را در ذهن کارمندان شما و مشتریانتان تداعی کند.

مدل های مخلتف بوفه های اداری

انواع بوفه اداری

  1. بوفه های توکار

در بین انواع بوفه اداری موجود، یکی از محبوب ترین مدل های آن، مدل های توکار است. بوفه های توکار یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در گوشه و کنار دفتر کار شما هستند و به کمک آن ها می توان در مصرف فضا صرفه جویی کرد. علاوه بر این ها، یکی دیگر از مواردی که باعث می شود با استفاده از بوفه های توکار بتوان در مصرف فضا صرفه جویی کرد، انعطاف پذیری بسیار بالا این نوع بوفه ها در نصب و راه اندازی آن ها است.

  1. براکت ثابت

یکی از ساده ترین و بهترین مدل ها در بین انواع بوفه اداری، مدل های براکت ثابت هستند که نصب آن ها بسیار ساده است. این براکت ها به صورت جداگانه نصب می شوند و دارای قفسه بندی در دور خود هستند. این براکت ها بر روی دیوار نصب می شوند.

یکی از خوبی هایی که این براکت ها دارند، قابلیت شخصی سازی آن ها است که در بین انواع بوفه اداری مدل های کمی این قابلیت را ارائه می دهند. این بوفه ها را می توانید در هر اندازه ای که خواستید سفارش دهید. علاوه برای این موارد، براکت های ثابت تنوع زیادی دارند و استفاده از آن ها بسیار راحت است.

براکت های ثابت معمولا از چوب یا فلز ساخته می شوند. پین های قفسه نیز معمولا از مواد فلزی یا پلاستیکی هستند. از براکت ها به خاطر سادگی و زیبایی، می توان برای زیبا تر کردن دیزاین دفتر کار نیز استفاده کرد.

انواع بوفه اداری

  1. بوفه های قابل تنظیم

این بوفه را همان طور که از نامش پیداست، می توان به صورت عمودی و با توجه به نیاز تان تنظیم کرد. در بین انواع بوفه اداری، این مدل را می توانید بسته به نوعی که خریداری کرده اید، تنظیم کنید و از آن استفاده کنید. این بوفه ها ریل ها و براکت های عمودی دارند که به کمک آن ها می توان ارتفاع هر قفسه را تعیین کرد. علاوه بر این ها، روی ریل بوفه، سوراخی وجود دارد که قابلیت تنظیم فضا را برای شما آسان تر می کند.

  1. مدل های شناور

بوفه ها و قفسه های شناور یکی از محبوب ترین مدل ها در بین انواع بوفه اداری هستند. این بوفه ها و قفسه ها به نحوی روی دیوار دیده می شوند که انگار هیچ وسیله ای برای نگه داشتن آن ها به دیوار استفاده نشده است و به همین خاطر روی دیوار شناور به نظر می رسند.

این مدل نیز از نظر تنوع در رنگ، شکل، اندازه و طرح در سطح خوبی قرار دارد و می توانید با توجه به دیزاین و سلیقه خود مدل مناسب را خریداری کنید. در این قفسه ها از براکت های داخلی استفاده شده است و به همین خاطر نیاز به ریل، پین یا میخ برای اتصال بر روی دیوار ندارند.

ایده ها و نکات جالب برای زیبا سازی بوفه

  1. استفاده از رنگ های تاکیدی

پس از انتخاب خود در بین انواع بوفه اداری های موجود در بازار، نوبت به آن می رسد که آن ها را زیبا کنید. یکی از راه هایی که می توانید برای زیبایی بیشتر بوفه های خود در محل کار انجام دهید، این است که از رنگ های تاکیدی در آن استفاده کنید. رنگ های تاکیدی رنگ هایی هستند که در تضاد با رنگ های دکوراسیون هستند و می توانند حالت خسته کننده دکوراسیون را عوض کنند.

  1. استفاده از وسایل تزئینی

استفاده از وسایل تزئینی

یکی از راه هایی که می توانید به کمک آن می توانید بوفه اداری خود را زیبا تر نشان دهید، استفاده از وسایل تزئینی کوچک در جلوی بوفه ها است. بوفه ها معمولا در جلوی خود فضایی دارند که در آن می توانید وسایل تزئینی خود را قرار دهید و محل کار را زیبا تر نشان دهید.

 

جمع بندی

در این مقاله به انواع بوفه اداری های موجود در بازار و محبوب ترین های آن ها اشاره کردیم. این که کدام را انتخاب کنید، تماما به سلیقه، دیزاین محل کار و نوع نیاز شما بر می گردد. شما باید با فهرست کردن نیاز های خود و سنجیدن مدل های مختلف، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید از بوفه خریداری شده در محل کار خود بیشترین استفاده را ببرید.