صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

معرفی پارتیشن اداری چرخدار

پارتیشن اداری چرخدار

استفاده از پارتیشن های اداری، یکی از بهترین راه ها برای تقسیم بندی مکان ها هستند. با وجود پارتیشن دیگر نیاز به ساخت دیوار که زمان زیادی را از شما می گیرند ندارید و به راحتی می توانید کار تقسیم بندی را انجام دهید. خوب است بدانید که پارتیشن های اداری مدل های بسیاری مختلفی دارند. یکی از این مدل های محبوب، پارتیشن اداری چرخدار است که ما در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. برای این که بیشتر بتوانید با این نوع پارتیشن ها آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری چرخدار

پارتیشن های اداری چرخدار، یک راه آسان است که می توانید با توجه زمان و موقعیت خود از آن ها برای تقسیم فضا استفاده کنید. از انواع پارتیشن ها معمولا برای یک بازه زمانی خاص استفاده می شوند تا بتوان به کمک آن ها برای تقسیم بندی مکان ها استفاده کرد. پارتیشن اداری چرخدار این امکان را به شما می دهد که تقسیم بندی بهتر و مدیریت آسان تری روی فضای کاری خود داشته باشید تا بتوانید برای رویداد ها یا اتفاقات غیر منتظره آماده باشید.

از ویژگی های آن ها می توان به وجود قسمت پانل اعلان ها نیز اشاره کرد. روی این پارتیشن ها معمولا مکانی وجود دارد که روی آن می توانید اعلان های مربوطه را بچسبانید و ظاهری مدرن تر به پارتیشن خود بدهید. در ضمن چرخ های پارتیشن، دارای ترمز های پدالی هستند که در هر گوشه آن وجود دارند. هنگامی که پارتیشن را در مکان خود قرار دادید، می توانید به راحتی قفل آن را فعال کنید تا پارتیشن اداری چرخدار تحت هیچ شرایطی تکان نخورند.

از پارتیشن های اداری معمولا در چه مکان هایی استفاده می شود؟

  1. فضا های اداری، فضا های آموزشی و اتاق های جلسات

پارتیشن اداری چرخدار

امروزه بهره وری بیشتر از فضا کار اهمیت بسیار زیادی دارد. از کسب و کار های بزرگ گرفته تا کسب و کار های کوچک، همه و همه سعی می کنند تا از فضای کاری خود حداکثر استفاده را ببرند تا بتوانند بهری وری کلی شرکت را افزایش دهند. به همین خاطر است که امروزه از پارتیشن اداری چرخدار استفاده زیادی می شود تا به کمک آن بتوان حداکثر استفاده را از فضا های اداری برد. به جای این که از دیوار استفاده شود، می توان از پارتیشن های چرخدار که متحرک، قابل حمل و انعطاف پذیر هستند استفاده کرد.

  1. بخش حمل و نقل

پارتیشن اداری چرخدار

یکی دیگر از بخش هایی که در آن بیشتر از پارتیشن های چرخدار استفاده می شود، بخش حمل و نقل مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و ایستگاه های اتوبوس است. امروزه امنیت یکی از مسائل اصلی در بخش حمل و نقل است. اما این مشکل را با پارتیشن اداری چرخدار می توان تا حدودی حل کرد. پارتیشن های چرخدار می توانند برای قسمت های مختلف برای جلوگیری از بروز اشکال های امنیتی استفاده شوند. برای مثال می توان از آن ها استفاده کرد تا افراد بدانند از چه راهی باید وارد شوند و از چه راهی به مقصد مورد نظر برسند و وارد دیگر بخش ها نشوند.

پارتیشن های چرخدار، می توانند مناطق مهم را برای افراد معمولی محدود کنند و کاری کنند تا از ورود افراد غیر مجاز به آن بخش ها جلوگیری شود. پارتیشن های چرخدار به خوبی می توانند راه ورود و خروج را به مسافران نشان دهند. همچنین یک خوبی پارتیشن اداری چرخدار این است که می توان با توجه به تراکم جمعیت اندازه آن ها را تنظیم کرد.

علاوه بر این ها در هنگامی که در بخش های مختلف مشکلی رخ می دهد که نیاز به تعمیر دارد، می تواند از این نوع پارتیشن ها استفاده کرد تا یک مرز فیزیکی ایجاد کرد و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد. از این پارتیشن ها حتی پرسنل های بخش نیز می توانند استفاده کنند. برای مثال می توانند از این پارتیشن ها استفاده کنند تا فضای شخصی برای خود به وجود بیاورند و کمی استراحت کنند.

  1. هتل ها و رستوران ها

هتل ها و رستوران ها

رستوران ها و هتل ها، یکی از بزرگترین استفاده کنندگان پارتیشن اداری چرخدار هستند. این بخش ها معمولا برای تقسیم بندی قسمت ها به توجه به جشن های مختلف از پارتیشن استفاده می کنند زیرا پارتیشن های چرخدار به راحتی جا به جا می شوند و می توان با توجه به جمعیت حاضر در رویداد، مکان برگزاری را کوچک یا بزرگ کرد.

همچنین از آن ها می توان به عنوان دیواری استفاده کرد تا قسمت های مهم مانند آشپزخانه رستوران یا هتل را از دید مهمانان پنهان کرد. علاوه بر این ها از پارتیشن اداری چرخدار می توان برای مناطقی که نیاز به تمیز کاری دارند نیز استفاده کرد. برای این کار دور محیط مورد نظر را پارتیشن می گذارند و شروع به تمیز کاری می کنند.

  1. دانشگاه ها و سالن های ورزشی

دانشگاه ها و سالن های ورزشی

از مدارس ابتدایی کوچک تا دانشگاه های بسیار بزرگ و به طور کلی هر فضای آموزشی نیاز به یک پارتیشن دارند تا بتوانند با اتفاقات غیر منتظره و تغییرات هماهنگ شوند. برای مثال از پارتیشن ها می توان در نزدیکی درب های ورودی مهد کودک ها استفاده کرد تا کودکان از مسیر ورودی منحرف نشوند.

 علاوه بر این ها، پارتیشن ها می توانند در دانشگاه های بزرگ نیز استفاده شوند. دانشگاه های بزرگ معمولا مراکزی دارند که در آن ها فعالیت های غیر کلاسی انجام می شود. در این قسمت ها فعالیت های مختلفی مانند غذا خوردن، مطالعه و میزبانی جلسات انجام می شود حتی ممکن است در این مکان ها نمایشگاه های خاصی برای مناسبت های مختلف برپا شوند. برای این مکان ها هیچ چیز بهتر از یک پارتیشن چرخدار نیست زیرا به کمک آن به راحتی می توان فضا را با توجه به رویداد پیش رو تقسیم کرد.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد پارتیشن اداری چرخدار صحبت کردیم. در ابتدا در مورد پارتیشن ها و ویژگی های مهم آن ها توضیح دادیم. سپس در ادامه به مکان های بیشترین استفاده را از پارتیشن های چرخدار دارند را اشاره کردیم و در مورد نحوه استفاده آن ها توضیح دادیم.