صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

انواع کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

برای آن که خانه ای مدرن و زیبا داشته باشید باید به همه جزئیات توجه کنید و در مورد آن ها مطالعه داشته باشید تا متوجه شوید که دقیقا به دنبال چه می گردید و دچار چالش های کمتری شوید. برای انتخاب یک کمد دیواری مدرن شما نیاز دارید راجع به جنس و اندازه و انواع آن اطلاعات بیشتری داشته باشید که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

یک کمد دیواری مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

یک کمد دیواری مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن فضای ذخیره سازی مناسب، کلید تبدیل اتاق شما به مکانی زیبا و آراسته است. کمد دیواری مدرن حتما در ایجاد چنین فضایی به شما کمک خواهد کرد. برای انتخاب یک کمد دیواری مناسب آیتم هایی وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

  • اندازه

دقیقاً در نظر بگیرید که کمد لباس شما کجا قرار خواهد گرفت و کاملاً از این موضوع مطمئن باشید که جای مناسبی را انتخاب کرده اید. جا به جایی یک کمد بزرگ معمولا دشوار است و در هرجایی قرار نمی گیرد. پس، از مکانی که برای کمد دیواری مدرن خود در نظر گرفته اید اطمینان حاصل کنید.

یک سوال رایج این است که یک کمد لباس باید چه قدر باشد؟ این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله فضای اتاق خواب شما و الزاماتی که برای کمد لباس دارید. از نظر آنچه در بازار وجود دارد، اکثر تولید کنندگان، کمد لباس را به گونه ای می سازند که حداقل 45 سانتی متر عمق داشته باشد، تا برای داشتن قفسه و کشو و آویز، فضای کافی داشته باشد. همچنین یک کمد لباس استاندارد معمولاً بیش از 182 سانتی متر ارتفاع ندارد. عرض آن می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد. برخی از کمد ها عرض 60 سانتی متر دارند و برخی تا 244 سانتی متر نیز طراحی و تولید شده اند.

اگر بودجه و فضای شما اجازه می دهد، توصیه ما این است که تا جایی که ممکن است کمد خود را مرتفع سفارش دهید تا فضای بیشتری داشته باشید. همچنین اگر نیاز به کمد دیواری مدرن بزرگ دارید، قبل از سفارش حداکثر فضایی را که می توانید به کمد اختصاص دهید اندازه گیری کنید.

  • سبک

کمد دیواری مدرن شما به عنوان یکی از وسایل خانه تان به دکوراسیون و سبک خانه و اتاق شما کمک می کند. سبک های مختلف و بی پایانی برای ست کردن لوازم به صورت مدرن وجود دارد. به یاد داشته باشید که دستگیره های کمد شما می توانند جذابیت آن را دوچندان کنند. شما می توانید دستگیره های شیشه ای و شفاف را انتخاب کنید یا از دستگیره های ظریف جنس کروم انتخاب کنید و حتی می توانید دستگیره های حلقه ای برگزینید. همه این ها می توانند به بهبود استایل سفارش شما کمک کنند.

  • جنس

تخته سه لا: تخته سه لا ماده ای است که از لایه های نازک با روکش های چوبی به هم چسبیده ساخته می شود. تخته سه لا در درجه اول برای کابینت آشپزخانه و جعبه کمد استفاده می شود و ممکن است متریال کمد دیواری مدرن شما را نیز تشکیل دهد.

تخته فیبر با چگالی متوسط​​ یا ام دی اف: یکی دیگر از مواد مورد استفاده برای چهارچوب اصلی قفسه های کمد اتاق خواب و واحد های اتاق نشیمن، ام دی اف است که از شکستن باقی مانده های چوب سخت یا چوب نرم و تبدیل به الیاف چوب ساخته می شود. ام دی اف یک گزینه اقتصادی و مناسب است. این تخته به دلیل تراکم بالا مقاومت خوبی دارد؛ اما از نظر استحکام تخته سه لایه قوای بیشتری دارد.

کامپوزیت های چوب پلاستیک: این ماده از فیبر چوب و آرد چوب و ترموپلاستیک ساخته شده است. WPC از قبل لمینت شده است و می تواند برای کفپوش و پارتیشن و کمد استفاده شود. WPC در برابر آب مقاوم است و نیاز به نگهداری کمتری دارد.

چوب: چوب یکی از متریال های محبوب و زیبا برای ساخت کمد دیواری مدرن است و البته گزینه گرانی است. در طراحی ها از چوب استفاده زیادی می شود؛ زیرا به دکوراسیون، گرما و جلوه ویژه ای هدیه می دهد.

شیشه و آینه: با انعکاس نور، شیشه یا آینه مات ابعاد بیشتری به اتاق می بخشد و جلوه و روشنی ایجاد می کند که مکمل اکثر فضا های داخلی است. کمد های آینه ای مزایای زیادی دارند و در عین حال نور روز را در اطراف اتاق شما می تابانند تا فضای اتاق شما را روشن تر و بزرگ تر نشان دهند. با این حال، آن ها می توانند محل تعداد زیادی اثر انگشت شوند و لک ها را نیز نمایان کنند؛ بنابراین مقداری شیشه پاک کن و یک پارچه را در حالت آماده به کار نگه دارید! آینه ها کاربرد زیادی در کمد دیواری مدرن دارند.

 

انواع مدل‌ های کمد دیواری مدرن

انواع مدل‌ های کمد دیواری مدرن

کمد لباس بهترین راه برای افزودن فضای ذخیره سازی به اتاق خواب شما است. کمد ها آن دسته از لوازمی هستند که می‌ توانیم لباس ‌ها و سایر چیز های مهم خود را در آن نگهداری کنیم. برای تهیه و سفارش این وسیله مهم نیاز است که با انواع کمد دیواری مدرن آشنا باشید.

  • کمد درب کشویی

برای ظاهر مدرن خانه خود، می توانید کمد های درب کشویی را در نظر بگیرید؛ هر چند که نصب آن ها آسان نیست. آن ها نسبت به دیگر کمد ها کمی گران هستند؛ اما اگر بتوانید این کمد ها را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید و به طور موثر از آن ها استفاده کنید، می توانید رویشان سرمایه گذاری کنید و از استفاده کردن از آن ها لذت ببرید.

کمد درب کشویی

  • کمد های سفارشی

اگر احساس می کنید که می خواهید کمد لباسی هماهنگ با دیگر وسایل و هم رنگ با آن ها داشته باشید یا سبک خیلی خاص و منحصر به فردی برای کمد دیواری مدرن خود مد نظر دارید، می توانید کمد خود را سفارش دهید.

کمد های سفارشی

  • کمد های پانل دو در

این کمد ها معمولاً از یک طراحی کاملاً استاندارد پیروی می کنند که در آن فضای داخلی به دو نیم تقسیم می شود که یک طرف آن به عنوان کشو استفاده می شود و طرف دیگر با ریل است و محیطی ساده دارد.

کمد های پانل دو در

  • کمد های کشویی یا در های لولایی

طراحی کشویی نیاز به باز کردن در ها به سمت بیرون را از بین می برد و برای فضا های تنگ عالی است. اگرچه در های لولایی رایج تر هستند و می توان به سادگی از آینه بر روی آن ها استفاده کرد.

کمد های کشویی یا در های لولایی

نتیجه

شما برای انتخاب یک کمد دیواری مدرن ممکن است با محدودیت هایی رو به رو شوید و برای انتخاب باید اطلاع کامل از محدودیت هایتان مانند فضای مناسب و بودجه تان داشته باشید. سپس با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه تان، تمام گزینه های پیش روی خود را از نظر جنس و اندازه و نوع بررسی کنید تا بتوانید بهترین کمد را انتخاب کنید.