صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

همه چیز درباره کمد دیواری اداری و آنچه که باید بدانید

کمد دیواری اداری

یک کمد دیواری اداری بهترین راه برای افزودن فضای نگهداری به دفتر کارتان است. کمد دیواری از آن دسته وسایلی هستند که میتوانید لباس و سایر لوازم تان را در آن نگهداری کنید.

اما نباید همیشه به کمد دیواری اداری به چشم یک وسیله نگهداری نگاه کرد. بلکه طراحی، رنگ و ظریف کاری های سطح کمد دیواری اداری میتواند جلوه بسیار زیبایی به دفتر کار شما بدهد.

در ادامه به معرفی برخی از مدل های کمد دیواری اداری می پردازیم.

1- کمد دیواری نصب شده در دیوار

اگر شما هم به دنبال ظاهری زیبا و مدرن برای دفتر خود هستید، کمد دیواری اداری نصب شده در دیوار بهترین گزینه هستند. همچنین این کمد دیواری ها فضای بسیار کمی را نسبت به سایر مدل ها اشغال می کنند. بنابراین با خرید این کمد ها با یک تیر دو نشان زده اید! مدرنیته و فضای مورد نیاز کم.

2- کمد دیواری کشویی

اگر به دنبال این هستید که به دفتر کارتان یک استایل رسمی بدهید، این کمد ها بهترین انتخاب هستند. این نوع کمد دیواری اداری ظاهری جذاب داشته و درب های کشویی آن به نرمی جا به جا می شوند.

درب های کمد دیواری کشویی قابل شخصی سازی هستند و شما می توانید هر تعداد که بخواهید به آن درب اضافه کنید. البته قبل از خرید حتما مدلی که نیاز دارید را در نظر بگیرید.

نصب کمد دیواری اداری با درب کشویی سخت تر از سایر کمد ها است بنابراین قیمت آن نیز تا حدودی بالاتر است. اگر شما بتوانید برای مدت طولانی از آن نگهداری کنید و استفاده درست داشته باشید، کمد دیواری کشویی انتخاب خوبی است. البته طراحی و کیفیت ساخت کمدی که میخواهید بخرید را حتما مد نظر داشته باشید.

کمد دیواری اداری

3- کمد دیواری ایستاده

کمد دیواری اداری ایستاده ساده ترین نوع کمد دیواری است. این کمد ها معمولا با چوب، فلز یا پلاستیک ساخته می شوند. این گونه کمد دیواری ها مدت زیادی است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شوند. اگر طراحی دفتر شما الهام گرفته از خود ساختمان است، پیشنهاد ما به شما کمد های چوبی و فلزی اداری هستند که فضایی سنتی، گران و کلاسیک به دفتر کار شما می دهند.

4- کمد دیواری شخصی سازی شده

اگر شما به دنبال این هستید که کمد دیواری تان را با رنگ و تم دفترتان ست کنید، از سایر مدل ها چشم پوشی کرده و یک کمد منطبق با نیاز های تان سفارش دهید. همچنین می توانید کمد تان را با دکور دفترتان مطابقت دهید و یک کمد دیواری اداری ایستاده با ترکیبی بسیاری از دراور ها و قفسه ها داشته باشید.

5- کمد دیواری مخصوص لباس

بسیاری از کسب و کارها با توجه به حوزه کاری شان نیاز به کمد دیواری مخصوص لباس دارند. کسب و کار هایی نظیر استودیو های عکاسی و مدلینگ و … . کمد دیواری اداری مخصوص لباس، بسیار شیک و جادار است. اگر قصد دارید تا لباس های تان با نظم خاصی دیده شوند این کمد انتخاب مناسبی است. می توانید با قرار دادن یک آینه تمام قد و به همراه محفظه های مختلف آن را بنا به انتخاب خود بسازید. همچنین می توانید کفش، کیف و لوازم جانبی خود را در آن به راحتی مرتب کنید. همچنین برای خانم ها گذاشتن یک میز آرایش، به زیبایی آن کمک بسیاری می کند.

نکات مهم در مورد کمد دیواری های اداری

نکات مهم در مورد کمد دیواری های اداری

1 سایز مواردی که می خواهید نگهداری کنید

وقتی که قصد خرید یک کمد دیواری اداری برای دفتر تان را دارید حتما باید اندازه چیز هایی که میخواهید در آن نگهداری کنید را در نظر بگیرید چون در طولانی مدت ممکن است باعث ناراحتی شما بشود. همچنین وقتی قصد سفارش کمد برای دفتر تان دارید، اندازه آن را بیشتر از فضای مورد نیاز تان تخمین بزنید. چون در طولانی مدت به انعطاف پذیری و ظرفیت بیشتر در صورت تغییر فضا کمک می کند.

2- فضای موجود در دفتر

اندازه و دکوراسیون دفتر شما یکی از مهم ترین چیز هایی است که باید پیش از سفارش کمد دیواری اداری در نظر بگیرید. باید فضای به هدر رفته را به حداقل برسانید. اندازه گیری فضای دفتر کار به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چقدر فضایی را می توانید به کمد دیواری تان اختصاص دهید.

پس از آن باید به فکر موارد بزرگی مثل میز و صندلی باشید و همچنین تعداد فضایی که افراد باید آزادانه در اطراف دفتر کار بدون برخورد با مبلمان حرکت کنند را در نظر بگیرید.

3- حسی که به کسب و کار شما منتقل می شود

کمد دیواری تاثیر بسیار زیادی بر محیط کار کلی دارد و شما می توانید از آن برای تعریف احساس کسب و کار خود استفاده کنید. کمد دیواری اداری تصویری خاص به دفتر شما می دهد. مثلا یک شرکت حرفه ای ممکن است اتاق های مختلفی داشته باشد و این کمد دیواری است که فضای آن اتاق را تعریف می کند.

4- بازتاب برند شما در دفترتان!

لوازم اداری شما برندتان را تعریف می کند. هنگامی که یک کمد دیواری اداری انتخاب می کنید، باید طراحی و رنگ آن با استایل، رنگ سایر مبلمان و یا میز های اداری و برند شما همخوانی داشته باشد و یک هارمونی لطیف بین این موارد ایجاد کند.

سبک ساخت، روکش و مواد به کار رفته در کمد و مبلمان اداری شما باید ظاهری مدرن یا کلاسیک داشته باشد (کاملا بسته به کسب و کار و سلیقه شما دارد!) تا تاثیر اولیه مناسبی بر ملاقات کنندگان خود داشته باشید.

5- به نیاز های تان توجه کنید

هنگامی که می خواهید برای دفتر خود تجهیزات و مبلمان اداری تهیه کنید، باید در نظر داشته باشید که به فضاهایی برای نگهداری وسایل دارید. بنابراین هنگام خرید کمد دیواری برای دفترتان، برنامه های بلند مدت خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر کسب و کار شما رشد کند و کارکنان بیشتری را استخدام کنید، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز خواهید داشت. برنامه ریزی برای گسترش کسب و کار در آینده و در نظر گرفتن آن هنگام خرید مبلمان و کمد دیواری اداری می تواند به کاهش هزینه ها در آینده کمک کند.

6- بودجه، قیمت و ارزش

مراقب هزینه های تان باشید! قبل از سفارش و خرید کمد دیواری ، حتما به این موضوع فکر کنید که چقدر فضا برای ذخیره سازی نیاز دارید و هزینه های آن چقدر خواهد شد.

بودجه، قیمت و ارزش

نتیجه گیری

شما تا اینجا با انواع مختلفی از کمد دیواری اداری آشنا شدید. حالا با این مواردی که خدمت شما ذکر کردیم می توانید انتخاب کنید که چه کمد دیواری ای مناسب دفتر شماست و چطور بر فضای کاری شما تاثیر می گذارد.