صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

بهترین کمد دیواری اداری پایه دار چیست؟

کمد دیواری اداری پایه دار

مرتب و منظم نگه داشتن دفتر شما نه تنها سطح خاصی از حرفه ای بودن را نشان می دهد، بلکه به شما کمک می کند در طول روز بهره وری بیشتری داشته باشید. فضا های تنگ می تواند سازماندهی کردن کار ها را به ویژه زمانی که عجله دارید، چالش برانگیز کند. با چیدمان و ابزار های ذخیره سازی مناسب، می توانید از هر فضای اداری ای بیشترین استفاده را ببرید. شاید در مورد ذخیره سازی و سازماندهی هیچ چیز مفید تر از کمد دیواری اداری پایه دار نباشد. در حالی که محیط اداری و کاری در دهه‌ های گذشته تحولات عمده‌ ای را پشت سر گذاشته است، کمد دیواری اداری پایه دار همچنان یک اصل باقی مانده است. اگرچه بسیاری از اطلاعات در حال حاضر به صورت دیجیتالی و با ابزار های رایانش ابری ذخیره می‌ شوند، هنوز موقعیت ‌های زیادی وجود دارد که نیاز به نسخه‌ های سخت اسناد مهم دارند. یک کمد فایل، راه ساده و ایمنی را برای اطمینان از دسترسی آسان به فایل ها فراهم می کند.

اگر به دنبال یک کمد فایل هستید که نیاز های ذخیره سازی شما را برآورده کند، در این مقاله به ویژگی هایی که یک کمد دیواری اداری پایه دار مناسب باید از آن ها برخوردار باشد، می پردازیم.

چرا کمد دیواری اداری پایه دار بخریم؟

کمد دیواری اداری پایه دار

همه چیز به ذخیره سازی ایمن و راحت بر می گردد که می تواند متناسب با فضای اداری موجود شما سازگار شود. اگر دفتر شما هنوز با کاغذ ها و اسناد سر و کار دارد یا در زمینه‌ ای کار می‌ کنید که داشتن اسناد در آن ضروری است، آخرین کاری که می‌ خواهید انجام دهید این است که به‌ طور تصادفی کاغذ ها را در کشو های میز خود قرار دهید. این کار نه تنها باعث ایجاد درهم و برهمی می شود، بلکه مکان یابی سریع فایل را در صورت نیاز غیرممکن می کند. یک کمد دیواری اداری پایه دار به شما در زمینه های زیر کمک می کند:

  • به شما کمک می کند تا منظم بمانید.
  • امکان دسترسی آسان به اسناد مهم را فراهم می کند.
  • سطح مناسبی از امنیت را برای تضمین حریم خصوصی ارائه می کند.
  • به راحتی در فضای اداری موجود می گنجد.
  • بی نظمی های غیر ضروری را از بین می برد.

انواع مختلف کمد دیواری اداری پایه دار

انواع مختلف کمد دیواری اداری پایه دار

  • کمد دیواری اداری پایه دار عریض

یک کمد فایل عریض کشو هایی دارد که از طولانی ترین سمت کمد امتداد دارند. کمد دیواری عریض کشوی پهن تری را فراهم می کند که عمق مشابهی با مدل های دیگر ندارد. این چیدمان ممکن است برای فضا های کوچک تر که فضای کافی برای گسترش کشوی طولانی تری به داخل اتاق وجود ندارد، ایده آل باشد.

  • کمد دیواری اداری پایه دار عمودی

مدل های عمودی کشو هایی دارند که از سمت کوتاه کابینت امتداد پیدا می کنند. به طور معمول، این بدان معنی است که کشو ها عمق بیشتری را ارائه می دهند. این کمد ها همچنین معمولاً بلند تر از مدل های عریض هستند و برای گسترش کامل و دسترسی آسان به پرونده هایی که در طول کشو قرار دارند به فضای کافی نیاز دارند.

  • کمد دیواری اداری تخت

کمد های فایل تخت مخصوصاً برای قرار دادن اسناد بزرگ تر طراحی شده اند که معمولاً برای ذخیره سازی، صاف قرار می گیرند. این مدل کمد کشو های کوتاه و جاداری را فراهم می کند که می توان از آن ها برای قرار دادن بوم ها، نقشه ها و سایر اسناد کاملاً مسطح استفاده کرد. لازم نیست نگران آسیب دیدن یا تا شدن فایل های مهم باشید.

  • کمد دیواری اداری پایه دار متحرک

جای تعجب نیست که یک کمد فایل متحرک به راحتی در دفتر جا به جا شود. این کمد ها مجهز به چرخ‌ هایی هستند که به شما اجازه می‌ دهد کمد را روی فرش و سطوح دیگر حرکت دهید. این کمد یک راه آسان برای انتقال فایل‌ ها در سرتاسر دفتر و بیرون راندن کمد در زمانی که از آن استفاده نمی‌ شود، فراهم می‌ کند. به جای یک کمد دائمی که فضا را اشغال می کند، می توانید یک مدل متحرک را زیر میز کار خود ذخیره کنید و زمانی که نیاز به دسترسی به فایلی دارید به سادگی آن را بیرون بکشید.

عواملی که باید در هنگام انتخاب کمد دیواری اداری پایه دار مناسب در نظر گرفت

عواملی که باید در هنگام انتخاب کمد در نظر گرفت

هزینه

شما می خواهید وسیله مناسبی را بیابید که طراحی با دوامی هم ارائه دهد و در برابر استفاده مکرر بدون پرداخت هزینه اضافی مقاومت کند. به این فکر کنید که چند بار از کابینت استفاده می کنید. به چه نوع ویژگی های امنیتی و قفل هایی نیاز دارید و با چه نوع بودجه ای کار می کنید. همچنین، حتماً هزینه های تحویل را در نظر بگیرید و مراقب مدل هایی باشید که با ارسال رایگان ارائه می شوند.

اندازه

اندازه

انتخاب کمد فایل با اندازه مناسب هم به میزان فضای اداری برای قرار دادن یک کمد فایل و هم به تعداد فایل ها و کاغذ هایی که نیاز دارید بستگی دارد. حتماً به خاطر داشته باشید که نیاز های ذخیره سازی شما مطمئناً افزایش می یابد. خرید کابینتی که صرفاً نیاز های فعلی شما را برآورده می کند می تواند به هدر دادن پول منجر شود. سعی کنید اطلاعات دقیق تری از اندازه و سبک کمد فایل به دست آورید که به بهترین وجه نیاز های شما را برآورده کند.

محبوب ترین کمد دیواری اداری پایه دار

یک دفتر کار خانگی برای هر کسی که یک کسب و کار را اداره می کند، کارمندانی که در خانه کار می کنند یا دانش آموزانی که به فضایی برای مطالعه نیاز دارند ضروری است. چه گوشه ای در خانه باشد، چه یک میز کشویی برای امضای قرارداد ها یا یک اتاق بزرگ، این قطعات به طور یکپارچه با محل کار شما ترکیب می شوند. این ایده ‌های آسان برای ذخیره‌سازی اداری، بدون توجه به نیاز های دفتر شما، بهره‌ وری شما را بهبود می ‌بخشد و بازده خروجی را افزایش می ‌دهد.