صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

ویژگی های میز چند نفره اداری

میز چند نفره اداری

میز های اداری بخش بسیار مهمی از یک اداره هستند. کارمندان شما از این میز ها استفاده می کنند و هر چه میز بهتر باشد، آن ها بهتر می توانند فایل های خود را مرتب کنند و کار های خود را انجام دهند؛ در نتیجه کارایی شرکت افزایش پیدا می کند. علاوه بر آن، شما از میز های اداری در اتاق مدیریت خود و خیلی از مکان های دیگر اداره استفاده می کنید و به همین دلیل بسیار مهم است که میز ها کیفیت خوبی داشته باشند. ما در این مقاله، در مورد تمامی نکاتی که در زمینه میز چند نفره اداری وجود دارد توضیح داده ایم.

اهمیت مبلمان و میز های اداری

  • افزایش کارایی کارکنان

مبلمان های با کیفیت اداری می توانند کیفیت کار کارمندان شما را افزایش دهند. یک مبلمان  اداری خوب باعث می شود که کارمندان شما سلامتی بیشتری داشته باشند و کمتر خسته شوند. با مبلمان خوب، کارمندان شما دیگر از کمر درد و گردن درد شکایت نخواهند داشت و بهتر به کار خود ادامه خواهند داد.

  • افزایش سرعت

میز چند نفره اداری

میز چند نفره اداری و مبلمانی که به خوبی طراحی شده باشد، سرعت کارمندان شرکت شما را افزایش می دهد. میز و مبلمانی که به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود که کارمندان شما کمتر حرکت کنند. همچنین این مبلمان ها راحت تر در اتاق کار جای می گیرند.

  • کمتر خسته شدن کارمندان

یک مبلمان مناسب اداری، تضمین این را به شما می دهد که کارمندانتان کمتر خسته می شوند؛ به خصوص اگر مبلمان هایی با طراحی ارگونومیک را خریداری کنید. همیشه در انتخاب مبلمان اول کیفیت و سپس راحتی آن را چک کنید.

  • ایجاد حس همکاری بین کارمندان

یک میز چند نفری اداری مناسب می تواند حس همکاری را بین کارمندان شما تقویت کند. برای اینکه بتوانید این حس همکاری را افزایش دهید، میزی را انتخاب کنید که طراحی خوبی داشته باشد و کارمندان شما را به هم نزدیک کند.

  • رضایت بیشتر کارمندان

همان طور که می دانید، وجود مبلمان و میز مناسب، یکی از مهم ترین نیاز های هر شرکتی است. هنگامی که شما میز و صندلی اداری مناسب را می خرید، کارمندان شما کمتر خسته می شوند و از محل کار خود رضایت بیشتری خواهند داشت و شکایت کمتری خواهند کرد.

  • میز و صندلی می تواند بر هویت برند شما تاثیر بگذارد.

میز چند نفره اداری

شاید جالب باشد که بدانید میز چند نفره اداری و حتی مبلمان های مورد استفاده در شرکت شما می تواند بر شهرت و هویت برند شما تاثیر بگذارد. معمولا از مبلمان های مدرن استفاده می شود که می تواند تاثیر بسیار خوبی بر بر هویت برند شما بگذارد.

مدل ها و دسته بندی میز های چند نفره اداری

  • مدل های کلاسیک

این مدل ها بر روی راحتی، منظم بودن و کوچک بودن تمرکز دارند. مهم ترین عامل در هنگام طراحی میز های چند نفره کلاسیک راحتی آن ها است؛ به همین دلیل است که میز چند نفره اداری کلاسیک در هر زمانی بسیار محبوب بوده است. برای مدل های کلاسیک به راحتی می توانید اندازه و ارتفاع مورد نظر خود را مشخص کنید و بگویید که چقدر به فضا ذخیره سازی نیاز دارید. این مدل ها معمولا بسیار سریع آماده می شوند.

برخی از ویژگی های کلیدی مدل های کلاسیک:

  • مدل های کلاسیک معمولا یک ساختار یکپارچه با قاب های محکم دارند. تمامی قسمت های آن به خوبی به هم متصل شده اند و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردارند. این دسته از میز ها کمتر جا می گیرند، ساده تر هستند و می توانند بیشترین میزان فضای ذخیره سازی را به شما دهند.
  • میز چند نفره اداری کلاسیک، در رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شود و اندازه آن را خودتان می توانید به راحتی مشخص کنید. همچنین این مدل با مواد بسیار مختلفی ساخته می شوند. تمامی این عوامل به شما کمک می کنند تا با توجه به هویت برند خود، میز را شخصی سازی کنید.
  • میز ها و مبلمان های کلاسیک می توانند عایق صدا باشند. کسب و کار های بسیار شلوغ علاوه بر دیوار های شیشه ای و سیستم های عایق صدا ممکن است که به میز ها و مبلمان های عایق صدا نیاز داشته باشند.
  • مدل های معاصر

مدل های معاصر

میز اداری چند نفره معاصر نیز یکی از مدل های محبوب برای کسب و کار ها است.درست است که میز ها باید کاری کنند که کارمندان را به یکدیگر نزدیک کنند و حس همکاری را در آن ها افزایش دهند اما به هیچ عنوان فضای خصوصی هر کارمند نباید فراموش شود.میز مدل های معاصر بیشترین تمرکز را روی ایجاد حریم خصوصی دارند.

برخی از ویژگی های کلیدی مدل های معاصر

  • این دسته از میز ها معمولا پانلی دارند که مرز هر کارمند را مشخص می کند. میز چند نفره اداری معمولا از پایه های بسیار ساده ای استفاده می کند. اما این پایه ها از فلز سنگین و صیقلی ساخته می شوند و مقاومت بسیار خوبی دارند که پایداری به حداکثر می رساند.
  • این مدل ها با وجود حفظ حریم خصوصی کارمند امکان کار گروهی را راحت تر می کنند. این میز ها معمولا 4 تا 10 نفره هستند.
  • مدل های مکانیکی

مدل های مکانیکی

این دسته از میز ها آزادی بسیار زیادی را در اختیار کارمند می گذارند و بیشتر برای کار های تیمی استفاده می شوند. این میز ها بهره وری کارکنان شما را افزایش می دهند و حتی می توانند نشاده دهنده هویت برند شما باشند.

برخی از ویژگی های کلیدی مدل های مکانیکی

  • این مدل میز گروهی از پانل برای جداسازی و تعیین مرز استفاده نمی کنند. بلکه مرز شما با همکارانتان، میزان فاصله بین شما است. پایه های میز نیز ساده هستند و در ساخت خود از فلز سنگین و صیقلی استفاده می کنند.
  • این میز ها 4 تا 10 نفره ساخته می شوند و بیشترین تمرکز را روی کار گروهی دارند. با این میز ها کارمندان شما می توانند به سادگی نظرات خود را به سرعت بدون اتلاف وقت با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد میز چند نفره اداری صحبت کردیم. متوجه شدیم که میز ها و مبلمان ها نقش بسیار مهمی در شرکت دارند و به همین خاطر برخی از اهمیت های آن ها را نام بردیم. در ادامه نیز به برخی از مدل های محبوب که امروزه در کسب و کار ها زیاد استفاده می شوند اشاره کردیم.