صنایع چوبی سپهر و سهند

صنایع چوبی سپهر و سهند

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09121008479

آشنایی با میز اداری کارمندی بدون کشو

میز اداری کارمندی بدون کشو

یکی از چیز هایی که بعد از انتخاب میز اداری کارمندی بدون کشو ممکن است از آن بترسید، کمبود جا است. به نظر شما بهترین راه برای سازماندهی یک میز اداری کارمندی بدون کشو چیست؟ همانطور که می دانید این میز وسیله اصلی کارکنان دورکار محسوب می شود. فکر می کنید آیا ترفند هایی وجود دارد که بتوانید روزانه انجام دهید تا به سازماندهی بهتر وسایلتان کمک کنید؟

۳ راهکار برای مرتب نگه داشتن میز اداری کارمندی بدون کشو

میز اداری کارمندی بدون کشو

برای کمک به شما 3 راهکار مهم را برای مرتب نگه داشتن میز اداری کارمندی بدون کشو ارائه می دهیم.

استفاده از فضای دیوار

بهترین توصیه برای سازماندهی میز این است که از فضای دیوار پشت میز استفاده کنید. اگر میز شما در جلوی پنجره باشد یا کنار دیوار نباشد، این روش جواب نمی دهد. در چنین مواردی بهتر است میز خود را جلوی دیوار ببرید. این کار نه تنها فضای ذخیره سازی و سازماندهی شما را افزایش می دهد، بلکه از افتادن اشیا از روی میزتان نیز جلوگیری می کند؛ بنابراین با فرض اینکه میز خود را کنار دیوار گذاشته اید، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای نظم دادن به میز خود انجام دهید.

  • آویزان کردن پگ بورد

پگ بورد ها برای نگه داشتن وسایل مزاحمی مانند هدفون و سیم های شارژر و… که میز شما را به هم می ریزند عالی هستند. بهترین چیز در مورد پگ بورد ها این است که می توانید پگ ها را متناسب با نیاز خود مرتب کنید. تجهیزات و چیدمان میز اداری کارمندی بدون کشو‍‍‍ بسته به اینکه از میز خود برای چه کاری استفاده می کنید، همیشه در حال تغییر است. پگ بورد ها می توانند با این تغییر همگام شوند.

  • قفسه ها

چند قفسه به دیوار بالای میز خود اضافه کنید. این کار به شما فضایی برای ذخیره فایل ها، کتاب ها یا ریزه کاری ها می دهد. حتی می توانید سبد های ذخیره‌ سازی زیر قفسه را برای وسایلی که معمولاً در کشو ها نگه می دارید اضافه کنید.

یکی از مواردی که باید در مورد استفاده از فضای دیوار به خاطر بسپارید، این است که وسایل خود را در دسترس نگه دارید. دسترسی به قفسه بالای میز نباید برایتان سخت باشد. قانون کلی برای سازماندهی میزتان این است که چیز هایی را که اغلب استفاده می کنید در دسترس قرار دهید.

میز اداری کارمندی بدون کشو

اضافه کردن سطوح

مشکل میز اداری کارمندی بدون کشو این است که شما فقط یک سطح برای نگهداری وسایل دارید. این منجر به انباشته شدن کاغذ ها، کتاب ها و سیم ها روی هم می شود. برای اینکه فضای بیشتری به خود بدهید و چیز ها را مرتب نگه دارید، باید سطوح مختلفی را برای میز خود ایجاد کنید.

  • خریدن یک رایزر مانیتور

پایه مانیتور یا رایزر ارتفاع مانیتور کامپیوتر شما را افزایش می دهد و این بدان معناست که شما نیازی به خم شدن زیاد ندارید. برای کمر و گردن شما معجزه می کند و همچنین به شما کمک می کند تا وسایلتان را سازماندهی کنید.

بیشتر رایزر ها فضایی در زیر خود دارند که می توان از آن برای قرار دادن وسایلی مانند هدفون استفاده کرد. برخی از پایه ها حتی فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار دارند.

  • تهیه قفسه کتاب رومیزی

قفسه های کتاب رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای مرتب نگه داشتن انواع میز های اداری بدون کشو است. این قفسه ها فضای زیادی را برای قرار دادن کتاب ها، دفترچه ها و سایر خرده ریز ها در اختیارتان قرار می دهد.

این قفسه ها برای افرادی که نمی توانند یا نمی خواهند دیوار ها را سوراخ کنند، ایده آل است. آن ها به راحتی جمع می شوند و حتی نیازی به نصب روی میز شما ندارند. اگرچه میز به دیوار متصل نمی شود؛ اما بهتر است برای ایمن سازی قفسه ها، آن ها را روی میز ثابت کنید.

تهیه قفسه کتاب رومیزی

استفاده از انتهای میز خود

از انتهای میز اداری کارمندی بدون کشو می توانید برای ذخیره سازی همه چیز، از کابل برق گرفته تا قلم مو های رنگ استفاده کنید؛ البته برخی از افراد دوست ندارند چیز هایی از کنار میزشان آویزان باشد. در ادامه بهترین نکات برای استفاده از انتهای میز آورده شده است.

  • افزودن قلاب

چند قلاب کوچک را به انتهای میز خود بچسبانید تا جایی که برای کابل‌ های شارژ، هدفون یا گوشی ‌های خود و هر سیم دیگری فضا وجود داشته باشد. این کار می تواند در سازماندهی میز به شما کمک کند؛ زیرا اغلب این سیم های دنباله دار هستند که در وهله اول آن را نامرتب نشان می دهند.

  • میله های کششی

میله های کششی یا ریل ها راه عالی دیگری برای گسترش فضای ذخیره سازی شما هستند. هنگامی که میله را در جای خود پیچ ​​یا چسب زدید، می توانید نگهدارنده ها را از میله آویزان کنید. این به شما مکانی می دهد تا مداد، قلم مو یا هر چیز دیگری را که دوست دارید ذخیره کنید.

نکاتی که برای استفاده از میز اداری کارمندی بدون کشو باید بدانید

استفاده از انتهای میز خود

  • میز خود را به سه قسمت تقسیم کنید. یک سوم این میز را به فضای لپ تاپتان اختصاص دهید. از یک سوم بعدی برای قراردادن وسایلی مانند خودکار، پوشه یا هر چیزی که نیاز دارید در دسترستان باشد استفاده کنید و یک سوم آخر را به قرار دادن وسایلی که اغلب استفاده نمی شوند، اختصاص دهید.
  • از دیوار ها استفاده کنید. اگر هیچ فضای ذخیره سازی ای روی میز خود ندارید، به دیوار ها نگاه کنید. می توانید روی دیوار، قفسه یا پگ بورد اضافه کنید.
  • یکی از ساده ترین راه ها برای مرتب کردن، این است که هر چند ماه یک بار میز کار خود را تمیز کنید تا فضای بیشتری روی میزتان باقی بماند.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی شد ایده هایی به شما ارائه داده شود تا فضای اطراف میزتان را مرتب نگه دارید. امیدواریم این نکات، مفید واقع شوند و بتوانید میز اداری کارمندی بدون کشو خود را مطابق با سلیقه خود مرتب و سازماندهی کنید.